nedeľa, 12. marca 2017

Story s hrnčekom


Otĺkol sa mi hrnček. Lepšie povedané, jeden z hrnčekov. Aby ste chápali, mali sme s manželom rovnaké šálky na kávu. Po nehode máme kávový už len jeden. A to predsa nejde. Každý budeme piť kávičku z iného? Ani náhodou. Pri najbližšom nákupe som vbehla do Pepca a kúpila som dve šálky "á la" plecháčik. Šáločky sú ľahulinké, porcelánové. Po prvej kávičke som banovala, že som ich nezobrala celú sadu. 


Kafíčko z porcelánu chutilo božsky. No nič, chybička sa dá ľahko napraviť. Pri najbližšom nákupe si ich dokúpim. Takže tento víkend sme zbehli do inkriminovaného obchodíku a ...


Vidíte ich tam? Nie? Ani ja nie!  Vysvetlím. Prišli sme do predajne, vložila som šálky do košíka a len tak zo zvedavosti som sa otočila k druhému regálu. 

Beeem!


No nie sú roztomilé? A tá cena! 2,49 za štyri hrnčeky! Srdiečko skákalo ako divé. Nevedela som sa rozhodnúť. Plecháčiky, alebo bodka, pásik, vzorečky?!? Vykorčuľovala som z toho s gráciou. Plecháčiky budeme mať doma len dva. Pre mňa a pre manžela. Návšteva dostane kafčo z týchto krásavcov. Som ja ale šikovná :-)
Ale ako obhájim to ostatné? 
Kde je cieľ, je aj cesta. A to by v tom musel čert byť, aby som ju nenašla.


Tieto "tichošlapky" som si kúpila na prezutie do práce. Sú ľahučké, textilný vršok je trochu pevnejší, ako na plátenkách, ktoré som pred zimou vyhodila. Baťovská cena 9,99. Musím ešte niečo hovoriť?



Môj stôl v "trucovni" býva na konci týždňa, ako keby na ňom bomba vybuchla. Šminky, krémiky, naušnice, washi pásky a všelijaké iné drobnosti. Keby som tak mala nejaké šikovné šuflíčky... 
Buuum! 

Krásne retro krabičky a len 2,49 jedna. Ja budem mať tak uprataný stôl :-D


No a na koniec podložka. Musíte uznať že toto by mala mať na stole každá žena a ráno po prebudení si to povinne prečítať aspoň tri krát. 
Pfúú, dala som to. Obhájila som si každú jednu vecičku. Pred kým? Pred sebou. Aby ten nepodarený hlások v hlave nevykrikoval: "...na čo ti to je, nepotrebuješ to, už zas ďalší lapač prachu...". Čuš, všetko sú to prepotrebné veci!!! Keď na nič iné, tak aspoň na potešenie srdiečka.

Pobavila som vás žienky? Máte aj vy v hlave taký hlások? Počúvate ho? Napíšte, som zvedavá ako sa s náhodnými nákupmi dokážete popasovať vy. Papapa, vaša

Hela.

PS:  Keď som hrnčeky poumývala a našla im v skrini miesto, som si uvedomila, že sa mi hodia k tanierovej súprave.


Čaro nečakaného :-) Som dobrá, alebo som dobrá!

3 komentáre:

  1. Helenka, najbližšie sa stavím v Pepco!!! Plecháčiky nemajú chybu, ten štýl mám moc rada a šuflíčky, no nádhera a fakt k tomu tá cena, nemá to chybu a asi už zajtra vyrážam :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka veľkú "buksu" zo sebou, majú nový tovar. Tie plecháčiky majú z rôznymi motívmi, držím palce aby sa ti niečo pekné ušlo. Papa

      Odstrániť
  2. Heli,
    veru pekne si nakúpila, tie "plecháčiky" aj mňa zaujali a keď som dovyberala rehabilitácie, tak som taký hrnček darovala mojej terapeutke :-) a tá sa veľmi tešila (okrem iných drobností).
    Páčia sa mi tie tenisky, super sú, musím nájsť v okolí predajňu a snáď to zvládnem, lebo do obchodov nechodím, odkedy mi je tak zle, všetko nakupuje manžel.
    Občas si aj zdôvodňujem, prečo si chcem danú vec kúpiť a potom ma ten "môj" schladí, vraj načo o tom premýšľam, nech si to zoberiem a ideme...
    Aj šuflíčky sú pekné za ľudovú cenu.
    Pekný týždeň, paa

    OdpovedaťOdstrániť