nedeľa, 26. februára 2017

Krása z Lidlu


Masiek mám doma málo. Kto tomu verí, zdvihnite ruku. Hmm..., ani jedna? Vidím, že ma máte prečítanú :-) Fakt ich mám doma dosť, ale aj tak ich nedokážem v obchode obísť. Hlavne, keď sú za tak úžasnú cenu. Dvojbalenie za 49 centov. Počítajte so mnou, jedna zaokrúhlene za  25 centov. To tam "nemóóóžem" nechať!!!
Ale na svoju obranu musím povedať, že ich aj zodpovedne používam a striedam.
Tentoraz som sa namotala na značku z Lidlu, Cien. S touto značkou mám veľmi dobré skúsenosti a to je vždy dôvod vyskúšať od nich niečo nové.


Samozrejme, že za tú cenu som si zobrala všetky druhy, ktoré som tam našla. Celkom sú štyri. Protivrásková, čistiaca, hydratačná a Anti-age. Ku každej vám niečo podrobnejšie napíšem, keď ju vyskúšam. 


Dnes som sa rozhodla naplácať si  Anti-age masku, s komplexom Phyto-Age a olejom zo semien granátového jablka, určenú pre zrelú pleť. Obidve spomínané zložky účinne chránia pred hormonálnym  starnutím  pleti. 


Maska je veľmi ľahkej emulznej konzistencie a krémovej maslovej farby. Má veľmi jemnú, nevtieravú, čistú vôňu. Pri aplikácií vynechajte oblasť očí a pier. Pôsobiť sa má nechať podľa návodu 10 až 15 minút. Kto ku mne zablúdi častejšie vie, že ja s nimi vydržím v pohode aj viac ako pol hodinu. Maska sa veľmi dobre vsakuje do pokožky, takže po pol hodine si stačí z pleti opláchnuť malé zvyšky.


Po nanesení na pleť je maska veľmi príjemná a nedráždi. Ja mám pleť okolo nosa dosť citlivú a niektoré produkty ma v tejto oblasti štípu. Táto maska mi sadla. Po jej umytí bola pleť príjemné hladká a vyživená. Túto konkrétnu masku môžem vrelo odporúčať. Nečakajte efekt ako po plastike, ale tento produkt sa určite vyrovná nejednej, aj drahšej drogérkovej kozmetike. A pri tej cene jednoducho nemôžete urobiť chybu. Odporúčam. Som zvedavá aké budú tie ostatné. Keď vyskúšam, určite vám o nich napíšem niečo bližšie.
Ak ste niektorú z tých masiek vyskúšali, napíšte, som zvedavá na  váš názor. Podebatíme :-) Prajem vám pohodový pracovný týždeň, vaša

Hela.

4 komentáre:

  1. Cien mám aj ja za dobrú značku a tak by som sa za nimi mala pozrieť :-)
    Veď za takú cenu byť krásna sa oplatí :-)
    Helenka, to s tým časom pôsobenia masky ti verím, lebo to by som aj ja relaxovala dlho. Naozaj ma na niečo namotáš!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka som zvedavá či sa ozaj chytíš :-D Inak táto je celkom fajn, som zvedavá na tie ostatné, lebo na FB boli mienky rôzne. Papa

      Odstrániť
  2. Heli,
    super vyzeráš v tej máske, ale vážne :-)
    Ja veľmi dobrú skúsenosť s touto značkou masiek nemám, odskúšala som očný krém, hotová katastrofa a maske na tvár s Q10, detto, následkou som sa nemohla zbaviť ešte niekoľko dní...
    Ale každému sadne asi niečo iné, ja tú svoju masku zatiaľ stále hľadám.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj Aďka aspoň v maske vyzerám super :-D, ďakujééém. Ja mám šťastie, ak mi aj nejaká maska nesadne, trochu štípe, ale moja pleť nereaguje alergicky. Na šťastie :-) Ďakujem za milý komentár, papa

      Odstrániť