nedeľa, 22. januára 2017

Film noir


Tento rok nám naše tradičné babské fašiangové posedenie akosi nevyšlo. Aj keď sme tému vedeli už rok dopredu, nedokázali sme sa zladiť časovo, ani priestorovo. Nedalo mi a malú "full face" fašiangovú premenu som si aj napriek tomu musela struhnúť :-)

Plánovaná téma bola "čierno biela párty". Pôvodná moja myšlienka bola panda, ale nakoniec som si rozhodla pre "film noir". Nalíčila som sa vo farbe, s tým že sa pohrám s filtrami. No a tu je výsledok.






Je zaujímavé, ako našpúlené pery a trocha farbičiek zmení človeka. Inšpirovala som sa fotkami na internete. Obočie do oblúčika a pery v tvare srdiečka boli  v tej dobe veľmi módne. Obočie som celkom zvládla, ale moje prirodzené pery ako srdiečko nevyzerali ani náhodou. Tak som ich kvôli fotkám trolililinka prišpúlila. Berte toto líčenie s rezervou, je určené vyslovene na tematickú párty a na pobavenie. 
A čo vy a fašiangy? Slávite, prestrojujete sa, chodíte do sprievodu ? Napíšte, budem rada. Prajem vám krásne, bláznive obdobie,

vaša

6 komentárov:

  1. Helenka, no aká to z teba herečka! Škoda, že vám stretnutie nevyšlo, bola by si tam za hviezdu!
    Ja teda za celý život tomuto neholdujem, fašiangy-nefašiangy, veď ja som maska celý rok :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dani tak to sme masky dve :-) Aj mne je moc ľúto, že nám to tento rok nevyšlo. Hlavne mi budú chýbať naše spevy. Tancu už moc nedáme, ale prespievame celé slovensko. To mám moc rada, ale však nie je všetkým dňom koniec. Určite si s mojimi dievčencami ešte "zabékame" tie naše ľudové... Papa

      Odstrániť
  2. Heli, sekne Ti to ....ako z tej doby zvladla si to na 1 tku ked tak pozeram máš taký francuzsky šmrnc ..... a čo sa týka týchto akcii nezúčastňujem sa ..možno inde áno u nás nie ...... pozdravujem šikovnica ...cmuk:)
    Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Mirka za milé písmenká. My si takýto babský fašiang robíme už roky. Aj témy sme mali už veru všelijaké. Keď sme boli mladšie tak sme si aj skočili, teraz už skôr pospievame ľudovečky a vyrozprávame sa. Dobre padne taká babská jazda bez silnejšieho pohlavia :-) Papapa

      Odstrániť
  3. Ahoj Heli,
    Ty si teda kočka :-) Tá prvá fotka je úplne super, pristane Ti to.
    To je škoda, že vám babám nevyšlo stretko, ale verím, že si to skoro vynahradíte...
    Kým sme nemali dieťa, chodili sme na pochovávanie basy, na plese som s manželom ešte nebola, za slobodna pár krát :-)
    Maj sa krásne, pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Aďka, veru nás to mrzelo. Ale nič sa nedeje, tento rok mám okrúhlotiny, tak plánujeme "zlet bosoriek". Na maske už pracujem, len dopravný prostriedok ešte musím poriešiť :-D Ďakujem za komentík a papa

      Odstrániť