piatok, 23. decembra 2016

Posledné okienka


A ideme do finále. Dnes si otvoríme posledné okienka adventného kalendára. Je niečo krátko po polnoci, tak si môžem otvoriť aj posledné, 24 okienko :-) Poďme však pekne po poriadku. Začneme okienkom číslo 19.



Ukrýva sa v ňom ozdravujúci a ošetrujúci šampón na suché a lámavé vlasy. Posilňuje ich štruktúru, je hĺbkovo pôsobiaci s ošetrujúcou starostlivosťou. Obsahuje fytokeratín a micro-proteíny. Neobsahuje silikóny.



Obsah ďalších okienok je z rovnakej rady ako šampón. V 20 okienku som našla prípravok na oplachovanie vlasov, kondicionér a v 22 okienku jedno minútovú intenzívnu kúru. Podľa popisu na obale majú rovnaké účinné látky ako šampón.



Vrátim sa k okienku č. 21, v ktorom sa skrýva hydratačná pleťová maska s termálnou vodou a výťažkami z morských rias. Podľa popisku na obale je osviežujúca a je  určená na suchú pleť.



Predposledné okienko číslo 23 ukrýva milé malé mydielko v tvare stromčeka. Má príjemnú čistú vôňu, tak ho asi pichnem do skrine medzi tričká :-)



No a na záver to najlepšie. Okienko s číslom 24 skrýva toaletnú vodu z vianočnej rady adventného kalendára "Hviezdný chvost". Hrozné meno v slovenčine. Vôňa "Eau de Toilettte" je presne ako vôňa všetkých produktov z tejto rady, len o niečo intenzívnejšia. Je to výrazná vôňa acai bobulí (podľa mňa lesných plodov), s prímesou jemného pudrového tónu. Veľmi príjemná. 


Zhrnutie na záver. Adventný kalendár ma milo prekvapil. Ani o jednom produkte nemôžem povedať, že ho nevyužijem. Okrem masiek na tvár, masky na nohy, olejovej kúry a minútovej masky na vlasy, sú všetky produkty v cestovnom mini balení. Na vyskúšanie obsah bohato stačí. Ďalšou možnosťou je, si produkty pošanovať na dovolenku. Nemusíte potom ťahať veľké balenia.

Prajem vám príjemné prežitie vianočných sviatkov a bohatého Ježiška. 

Hela

8 komentárov:

  1. helenka, tak si v cieli! A máš kopu dobrej kozmetiky, to je krásne!
    Prajem ti veselé Vianoce!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juhúúúú, na budúci rok určite skúsim znova :-) Papa

      Odstrániť
  2. a kde je moj koment???? Helenkááááááááá tak píšem znova ,že som náhodu objavila tento Tvoj nový blog, že mi chýbaš, máš to tu krásne a veľmi IN ...netušila som že si taká odborníčka na kozmetiku ...... moc pozdravujem a ozvi sa ako žiješ ...pekne sviatky prajem Helenka ...")
    cmuk
    Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Miriiiii, ďakujem za komentík. Určite písnem, len čo sa rozbehnem v Novom roku. Som rada, že si objavila môj druhý blog. Ten prvý, zatiaľ pekne odpočíva, pretože "Helenka" zhola nič netvorí!!! Ale nechávam si ho, možno ma raz zas tá "tvorivá potvorka" nakopne:-) Prajem šťastný nový rok a do skorého papa

      Odstrániť
    2. Ahoj Heli, však som pátrala a pátrala a kdesi na mňa vyskočilo toto ..... je krásny o niečom inom , poučí ..i keď ja týmto smerom nie som moc zdatná ....používam zaužívanú kozmetiku ....ale rada sa naučím a poučím .....jasné písni budem moc ,moc rada ...a ja verím že sa k tvoreniu vrátiš určite ved si nesmierne šikovnááááááááááá ..... Všetulinko naj v tomto roku želam !!!
      cmuk

      Mirka

      Odstrániť
  3. Úplne som zabudla na tú možnosť, že môžem mydielko pichnúť medzi tričká aj ja. Ďakujem za pripomenutie. :) Podľa mňa je tohoročný kalendár menej vydarený ako minuloročný a nevyužijem z neho dva produkty - umývací gél a kondicionér. A je škoda, že kúra na vlasy je dvakrát. Hviezdny chvost je vlastne kométa, nie? A to znie už pekne poeticky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vitaj u mňa a ďakujem za milé komentíky. Minulý rok som nemala adventný kalendárik žiadny, ani ten DM, tak nemôžem posúdiť. Ale predstava malého darčeka každý deň je super, tak dúfam, že aj na rok si nejaký zadovážim :-) Papa

      Odstrániť
    2. Ani ja som minulý rok nemala žiadny. Tento rok bol môj prvý. A porovnávam len podľa toho, čo som sa dozvedela z blogov, aký bol minule. Na budúci rok si aj ja zadovážim ďalší, ale skúsim nejaký iný. Baví ma mať Vianoce nie jeden, ale 24 dní. :)

      Odstrániť