nedeľa, 18. decembra 2016

Od 12 po 18 a malý haul


Najprv vám dievčence ukážem čo skrývali okienka v tomto týždni. A potom pár radostí, čo som si urobila pri nakupovaní darčekov. 
Tak sa nezdržujme a poďme na to.


Toto okienko skrýva malé balenie telového mlieka pre suchú pokožku. Je to mliečko s dlhotrvajúcou intenzívnou starostlivosťou a 24 hodinovou hydratáciou. Konzistencia je trochu hutnejšia, dobre sa rozotiera a na pokožke nezanecháva mastný pocit. Vôňa je veľmi príjemná, ľahká, čistá. Keď spotrebujem všetky produkty na telo, tak si určite tento zadovážim.


O okienku č.13 vám toho veľa nepoviem. Podľa obalu sú to dve ampulky liftingovej kúry. Ale v malom balení bývajú väčšinou len dobré veci. Tak uvidíme :-)



Už podľa obalu je jasné, že toto je môj obľúbený sprchový krém. Sladkú vôňu vanilky a kokosu milujem. Používam ho už dlhšie a nemôžem o ňom  povedať nič zlé. Je to úplne bežný sprcháč, ale tá vôňa... jednoducho láska na prvé čuchnutie.


Pätnáste okienko ukrývalo balzám na pery s intenzívnou starostlivosťou. Je to tuhý produkt, ktorý sa na perách dobre rozpúšťa. Obsahuje olej z ricínových semien. Vôňa je tak trochu lekárenská, ale nie nepríjemná.


Okienko s číslom 16 obsahuje gél po holení pre citlivú pokožku. Zmierňuje začervenanie pleti po holení, pôsobí proti vzniku vyrážok a ukludňuje podráždenú pleť. Konzistencia je ľahká, ako pri pleťovom mlieku a má veľmi, veľmi jemnú vôňu. Skoro by sa dalo povedať, len závan čistej vône. Na prvý dojem príjemný produkt, uvidíme ako sa osvedčí pri prvom holení :-)


V sobotu som otvorila okienko č.17. Krémov na ruky nie je nikdy dosť. Tento je určený na veľmi suché ruky. Zmierňuje pocit napnutej pokožky a obsahuje ureu, ktorá hydratuje a pomáha zadržiavať vodu v pokožke. Vôňa sa mi ťažko popisuje, neviem ju identifikovať, opäť jemne lekárenská. Na rukách je krém príjemný, nie je mastný, ale ani silikónový. Opäť produkt, ktorý si určite kúpim znova.


Dnes v poslednom otvorenom okienku som našla penu do kúpeľa.  Je zo špeciálnej vianočnej edície s vôňou acai bobulí. Hmm... vaňu nemáme, len sprchový kút. Takže penu využijem tak akurát na pedikúru. 
Dorazili sme na koniec týždenného prehľadu okienok a môžem sa  podeliť o moje sobotňajšie úlovky. Ako prvú vám ukážem knihu, po ktorej som pokukovala už dlhšie. Je od japonskej autorky Marie Kondo, ktorá vypustila do sveta populárnu metódu KONMARI. Podľa Marie Kondo, aby sme dosiahli spokojnosť sami so sebou, musíme žiť v harmonickom domove. Zbaviť sa všetkého, čo nám neprináša radosť a zbytočne zaťažuje náš život. 


Som na Kúzelné upratovanie moc zvedavá a po jej prečítaní sa určite podelím o svoje dojmy. Samozrejme, že som pri knihe neskončila. Chcela som šikovný diár do kabelky. Požiadavka bola, nie moc veľký, nie moc drahý a aspoň trochu pohľadný. No a toto je víťaz.



Má veľmi príjemný dizajn, formát užšej A6-ky a týždenný prehľad na dvojstránke. Cena 2,75. Čo viac dodať, len že som spokojná. Ale to stále nie je všetko. 


Dobre viete, že ja neobídem žiadnu drogériu, hlavne keď sa do nej dostanem raz za čas. Do 101-drogérie sa skutočne dostanem zriedkavo. A to nehovorím o tom, že tam majú stojan s Gabriella Salvete. Odniesla som si hneď tri produkty. Dve z toho sú paletky a jeden je lak na nechty. Z laku nie som moc "odvarená". Farba je úžasná broskyňová. Je z limitky typu Nude enamel. Nude nemusím prekladať a enamel znamená smalt. No a to teda musím povedať, že finiš laku má od smaltu "sakra" ďaleko. Skôr by som povedala, že je matný a zrnitý, čo sa o smalte povedať nedá. Farba super, finiš blééé. O to lepšie sú na tom paletky. V predajni mali tri druhy, 01 rose, 02 nude a 03 smokey. Jasné že 01 a 02 už mi hovoria "pani". Bola to láska na prvé siahnutie. Sú pomerne slušne pigmentované a maslovité. Nemusím vám hovoriť, že som z predajne odchádzala z rukami zmaľovanými, ako indián na vojnovom chodníku :-) Farby sú veľmi krásne vyskladané. Nude obsahuje rôzne odtiene základných hnedých odtieňov a vrelo ju odporúčam ako BASIC paletku na každú príležitosť. Rose paletka je príjemné rozšírenie farieb k základnej paletke. Zaobišla by som sa aj bez nej, ale nemohla som ju tam nechať. Obidve paletky obsahujú jak matné, tak aj trblietavé tiene. Môžem doporučiť. 


No a posledným úlovkom je uhorkový krém od Ziaji. Pôvodne som chcela krémik s olivovým olejom, ale poznáte to, keď niečo chcete , zákonite to v obchodoch nemajú. Krém je určený na mastnú, zmiešanú až normálnu pleť. Široký záber na jeden krém, ale čítala som naň dobré recenzie tak prečo mu nedať šancu?


Fííí dnes som sa akosi rozkecala. Dúfam, že som aspoň trochu aj pobavila. Prajem vám žienky krásny predvianočný čas. Vaša

Hela

3 komentáre:

  1. Tak sa blížiš ku koncu! Už toho máš habadej!
    Ale si ty nákupná maniačka :-))) ale keď to človeku dobre robí, nech to robí, platí aj podľa názoru Kondo :-)
    Helenka, prajem ti krásne a pokojné predvianočné dni!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Heliiiiiiiiiiiiii tak po dlhom pátraní som Ta konečne našla ... pozeram že máš nový blog a čo ten predtým??? halo Heliiiii, pisni ako sa máš ...pekný sviatočný večer prajem ...M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milujem vôňu vanilky a kokosu. Ten balzam na pery mi vonia krásne medovo. Krém na ruky s Ureou si nechávam na leto, je taký ľahší. Teším sa na penu do kúpeľa. Kúzelné upratovanie môže byť veru zaujímavá kniha. Ten diárik je taký jednoduchý, presne taký, aký by som si aj ja vybrala. Na budúci rok už ale mám Diár od Nivey, tak som nemusela kupovať.

    OdpovedaťOdstrániť