piatok, 9. decembra 2016

Deviate okienko




V dnešnom okienku je expresná olejová vlasová kúra s arganovým olejom. Výrobok ba nemal obsahovať silikóny a je určený na extrémne namáhané a suché vlasy. Z tejto rady používam suchý olej na vlasy a som s ním veľmi spokojná (a nielen ja, chodí mi naň na tajňáša aj manžel). Dúfam, že aj kúra bude minimálne tak dobrá ako olej :-) Vidíme sa u desiateho okienka, pa pa pa vaša

Hela.

2 komentáre:

  1. Argánový olej je teraz vychytený :-)
    Silikóny by nemali byť zlé, napr. na pleť, pretože sa vstrebávajú do pokožky a tak môžu do nej vniesť napr. vitamíny. Naopak, parafinické oleje vytvárajú na pokožke ochranný film, nevstrebávajú sa do nej, chránia ju.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dani vďaka za info. Teraz sú na internete silikóny vo vlasových prípravkoch veľkým "bubákom". Nie som dosť fundovaná v tejto oblasti, aby som mohla zhodnotiť ich vplyv na naše zdravie. Jední ich obhajujú, druhí odsudzujú. Ja hodnotím produkty čisto z mojich skúseností s nimi a či mi vyhovujú. Jediné čo mi vadí sú produkty testované na zvieratách a prekazateľne karcinogénne zložky. Ale aj to je veľmi diskutabilné, lebo nie sme chemici, biológovia a ani farmaceuti, či lekári, aby sme to vedeli posúdiť. A povedzme si na rovinu, firmy urobia pre zisk aj nemožné a určite ich zaujíma vyše hĺbka našej peňaženky ako naše zdravie :-( Takže najlepší je jednoduchý sedliacky rozum a nenechať sa úplne pohltiť reklamou. Hihi u mňa to úplne nefunguje, vieš že na kozmetiku a drogériu som "úchyl". Papapa

      Odstrániť