nedeľa 4. decembra 2016

Adventný kalendár Balea




Keď som v DM-ke uvidela tento kalendár, neudržali by ste ma ani traktorom, aby som si ho nekúpila. Tešila som sa ako malé decko. Videla som sa, ako otváram každý deň jedno okienko,  s nejakým kozmetickým prekvapením. Ako ho odfotím a každý jeden deň pridám na blog.  :-D 
Myšlienka to bola dobrá, len som nepočítala s rôznymi  okolnasťami, ako je pracovná doba, popoludňajšie svetlo a hlavne moja deravá pamäť!  :-) Čo vám budem hovoriť, na kalendár som si spomenula až v sobotu 3.decembra. Prispatá, prispatá...
Tak som sa rozhodla, že to asi zhrniem vždy za týždeň. Človek mieni, pamäť mení. Dne spolu otvoríme prvé štyri okienka.



V okienku číslo 1 sa skrýva cestovné balenie sprchového krému so zvláštnym  názvom "hviezdny chvost". Obal je milý, vo fialových tónoch a kopíruje celkový dizajn adventného kalendára. Mám dojem, že je navrhnutý špeciálne pre túto vianočnú edíciu. Má príjemnú vôňu po bielych kvetoch a bobuliach acai. Mne to pripomína vôňu lesného ovocia. 



Okienko číslo 2 skrýva opäť cestovné balenie, tentoraz šampón s inténzívnou starostlivosťou o poškodené a náročné vlasy. Čo ma veľmi potešilo, je v mojej obľúbenej vanilkovej vôni  s mandľovým olejom.



Číslo 3 skrýva masku na nohy s olejmi z babassu a makadámiového orecha. Maska by mala poskytovať okamžitú intenzívnu starostlivosť o pokožku nôh a ideálne je nechať ju pôsobiť cez noc v bavlnených ponožkách. Teraz už viete, v čom budem mať v noci pichnuté nôžky :-)



Dnes posledné, štvrté okienko skrýva  šikovný malý krém na ruky, v rovnakom vzhľade a aj v rovnakej vôni ako sprchový krém. Zatiaľ je to jediný produkt, ktorý som vyskúšala. Musím povedať, že podľa mňa je trochu moc silikónový, ale nič čo by som neprekonala. Páči sa mi, že je balenie také miniatúrne, bude výborné do kabelky. 
Cena kalendára je 14,99 a som s ním moc spokojná. Vedela som, že nebude obsahovať veľké balenia produktov (všetko je na zadnej strane popísané aj s fotografiami). Mne to však vyhovuje. Takto produkty rýchlejšie otestujem. Ak sa mi budú páčiť, viem čo je dobré si znova kúpiť a ak nie, nemusím riešiť, čo s celým nespotrebovaným balením. Je mi veľmi sympatická myšlienka kalendára. Sú to také každodenné malé vianoce :-) A ukážte mi človeka, ktorý nemá rád darčeky. Čo vy žienky, zadovážili ste si nejaký ten adventný kalendár?  Prajem vám pohodový adventný čas,

vaša  Hela

2 komentáre:

  1. Helenka, tak ti poviem, oni to robili hlavne pre teba a možno ešte niekoľko veľkých detí :-)))
    Ale takto sa môžem aj ja tešiť na každé okienko a jeho obsah, normálne som zvedavá!!!
    Myslím si, že práve toto obdobie pred Vianocami nám robí najviac radosti, potom cez samotné sviatky už len sedíme a jeme, to už nemám moc v obľube :-)
    Tak si to každý deň užívaj a nezabudni fotiť, chcem vidieť aj ja!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka a vieš že som si to myslela aj ja? Oni ma snáď poznajú :-D Som rad, že môžem uspokojiť tvoju zvedavosť:-) Ja mám tiež radšej ten predvianočný čas a štedrý večer. Potom je to už skutočne väčšinou o papkaní. Aj keď si človek povie, že nie, ale urobíme okružnú jazdu po rodine a večer už len funíme. A to si každý rok poviem... "tento rok to zvládnem a neobž...m sa" :-) Papa

      Odstrániť