nedeľa, 27. novembra 2016

Úlovok roka


Dlhšie sme s manželom rozhodovali, či navštíviť pred sviatkami Primark vo Viedni. Chceli sme nakúpiť nejaké drobnosti pod stromček a obohatiť svoje šatníky o nejaké zaujímavé kúsky. Samozrejme aj s malou zastávkou v čokoládovni Kittsee. Ale akosi sme sa nedokázali zladiť časovo. Ja som si síce zobrala pár dní voľna, ale v termíne keď som chcela do Rakúska vyraziť , manžel mal zrovna smeny. Tak sme sa ujednotili na 17.novembra.
CHYBA!!!
Neuvedomila som si, že štátny sviatok je nie len u nás, ale aj u bratov čechov. Čo vám budem rozprávať! Čisté šialenstvo.
V predajni čokoládovne v pohraničnom mestečku Kittsee to bolo nie že hlava na hlave, ale priam telo na telo. Pre predstavu, asi ako v natlačenom autobuse MHD. 


Neodpustila som si selfie pred štýlovou predajničkou. V pláne som mala nafotiť aj niečo v predajni, ale to bolo bez šance. To mi  však nezabránilo nakúpiť tam ich povestné banánky v čokoláde pre široké príbuzenstvo a priateľov. Ak sa chcete pozrieť na nejaké ich výrobky klik SEM.
Po  tom čo sme si odstáli frontu medzi podráždenými, frflajúcima a strkajúcimi sa ľuďmi, vydali sme sa smer Viedeň, shoping center G3.

ilustračné foto - zdroj internet

Keď som zbadala to obrovské preplnené parkovisko, vedela som, že je zle. Nemám rada preplnené obchody ani u nás, nie to ešte v zahraničí. S veľkým sebazaprením sme s manželom vkročili do predajne. Vedela som presne čo chcem kúpiť k vianociam a oblečenie pre nás by bol len príjemný bonus. Na ten sa však nedostalo. Zavelila som smer pyžamá a spodné prádlo, nakúpiť všetko zo zoznamu a potom rozchod. Každý za svojimi záujmami. Po slabej hodinke som toho mala plné zuby. Pretláčať sa davom ľudí, ktorí rozhrabovali tovar na regáloch a stojanoch ako..., no radšej ani nenapíšem čo. A čo ma najviac dorážalo, bolo ich chovanie. Bez urážky, ale hlavne nás slovákov a bratov čechov. To že sme v zahraničí, neznamená, že keď ma tam nikto nepozná, tak sa môžem chovať ako "božie hoviadko". Rozhrabovať kopy šatstva, čo sa mi nehodí hodiť kdekoľvek, hoci aj na zem, len aby mi to nezavadzalo. Pri skúšaní topánok mať okolo seba "x" párov a potom odísť bez toho aby som sa unúvala vrátiť ich na miesto, ale šuchnúť ich pod regál. Zvesiť si bižutériu a čo tam potom, že som zhodila ďalšie štyri paklíky! Bolo mi z toho hanba. Poviem vám, že k nákupu oblečenie som sa ani nedostala. Nie že by ho tam bolo málo, ale ja som stratila záujem. Nebavilo ma predierať sa tými davmi. Ale aby som toľko nemoralizovala a aby príspevok nebol taký negatívny, pobavím vás jedným úlovkom, na ktorý nedám dopustiť.


Na túto vecičku som sa tešila už skoro rok. Po minulej návšteve  Primarku, som si ju dala na vrch nákupného zoznamu a keby to bolo to jediné, čo by som si tam kúpila, aj tak by som bola spokojná :-) Je to mäkulinké, ňuňavé, teplulinké, plyšové, "disney-ovské" ribano. Viem, viem, je to infantilný a absolútne asexuálny kus oblečenia. Ale to pohodlie.... Nahovorila som aj manžela, aby si ho kúpil. Bohužiaľ si ho nevyskúšal a je mu krátky sed (fronty pri kabínkach nekonečné). Tak som ho zdedila. Je čierne s motívom Harryho Pottera a je mi o tri čísla väčšie, ale je to tá najpohodlnejšia vec na svete. Patent na rukávoch aj nohaviciach zabezpečí, že mi nikde nefúka a tým, že je to jeden kus v celku, neťahá mi ani na kríže. Jediný malinký nedostatok "onesie", je návšteva toalety. To sa z neho musíte vylupnúť, ako párok so šupky. Ale ten luxus pohodlia ospravedlňuje aj toto, pre mňa zanedbateľné mínus. Aj cena bola veľmi priaznivá, 13,- eur.  

Nákupy vo Viedni nezatracujem, ale už si dám väčší pozor pri výbere termínu. Napíšte mi ako to máte vy žienky. Máte radi nákupy v zahraničí? Príjemný adventný čas vám praje

Hela v ribane :-)

3 komentáre:

  1. Tak to ňuňu na oblečenie celého človeka vyzerä naozaj pohodlne, dobrá kúpa za málo love!
    To ma teda mrzí, že sa dokážeme tak zle správať vo svete, hanba! Neznášam to aj tu v HM, keď vidím hodené napr ovocie v drogérii, či pečivo v horčici. Keď si to s nákupom rozmyslím, aspoň to uložím tam, kde som to zobrala. Sme fakt nekultúrny národ!!!
    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka ďakujem za milý komentár. Ty si taká moja verná čitateľka :-) Veru to ribano je vec na nezaplatenie. Horúci čajík, alebo káva, pukotajúci oheň v krbe a posedenie pri notebooku zachumlaná v tomto "oblečku", je veľmi príjemne strávený čas :-) No a čo sa kultúry nakupovania týka, veru máš pravdu. Ľudia sa ako prasiatka nechovajú len v zahraničí, ale aj v našich obchodoch. Môj manžel, keď to vidí, tak to náležite okomentuje a nahlas. Niekedy sa pri tom necítim moc dobre, ale je fakt, že keď to budeme len ticho prehliadať, nič sa nezmení. Papa

      Odstrániť
  2. Heli,
    musím Ti pochváliť vyzáž na vrchnej fotke, vyzeráš tam super, môžem vedieť, aké produkty si použila??? Musím sa trochu inšpirovať, lebo stále používam to isté, hnedý tieň, hnedá ceruzka, maskara...
    Prečítala som si príspevky aj spätne a som nadšená...
    Apropo, čo ste si dobrého vybrali v čokoládovni? My sme z tadiaľ dostali od známych ovocie v čokoláde a bolo fantastickéééé...
    Pekný dník, pá,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť