pondelok, 14. novembra 2016

... ja za nič nemôžem!


Tentoraz som v tom úplne, ale úúúúplne nevinne. V nedeľu som zas trochu uľavila peňaženke. A to som si povedala, že žiadne utrácanie, žiadne nákupy! Dala som si nakupovaciu stopku, veď idú vianoce. Ale osud tomu chcel inak. Poďme po poriadku.


OOTD
Čiapka - TAKKO, bunda F&F, šál - Pepco, koženkové nohavice - KIK, kotníkové čižmičky a kabelka - Deichmann

Tí čo ma sledujú pravidelne, vedia, že zhruba od augusta máme novú kuchyňu. Tým pádom aj novú batériu. Financie sme mali dosť vyčerpané, tak batériu sme brali trochu lacnejšiu, poľskú z Merkury Market. Už by som to nikdy nespravila. Hlavica pákovej batérie je vyťahovacia a čo som si v obchode vôbec nevšimla, závit na spoji hadice s hlavou je plastový. Ako inak to mohlo po skoro  štvormesačnom pravidelnom používaní dopadnúť, ako so strhnutým závitom? No čo, vyreklamujem. 
Aaaa veru nie! Našla som všetky možné aj nemožné bločky. Od umývadla, od digestoru, od svetla, od hodín a neviem od čoho všetkého ešte, ale po účtenke od batérie sa zľahla zem. Bez vody sa fungovať nedá, tak nám neostalo nič iné, len navštíviť kuchynské štúdio a kúpiť novú batériu. Takže lacný poľský výrobok sa nám značne predražil. No a keď už sme boli v Trenčíne, nemohla som obísť v Tescu moje milované F&F.   

 20% zľavy na oblečenie a topánky. 

S pevným odhodlaním nič nekúpiť, som sa tmolila medzi vešiakmi. To tričko dobre vyzerá, je basic, to by som unosila. Nie, nekúpim! Tento pulóvrik je krásne ňuňavý, v ňom by bolo tak teplúčko. Nie, daj si odchod! Jééj spoločenské oblečenie, v decembri máme firemnú kapustnicu a ja neviem čo na seba. Ale ideš od tých vešiakov!!!  Takto to išlo pri každom kúsku, ktorý ma niečím oslovil. Až...., až som zbadala krásne čierne rukavice.


Genuine leather, real suede a za 13,- euro? Nechaj tak, máš doma pletené rukavice. Máš aj staré kožené (aj keď sú tvrdé ako kameň a majú 15 rokov).  Bola som rozhodnutá, že ich nekúpim. Ale aspoň si ich vyskúšam a pôjdem. Tak som si ich natiahla a predstavte si. Oni sú vo vnútri vyteplené a tááák mäkulinké. Ten potvorský hlas v mojej hlave začal šepkať.  

20% zľava, 20% zľava, 20% zľava....

Nekúpim, prídem domov a budem naštvaná. Budem frflať, že som si ich mala vziať, nakrknem chlapa, ten mi povie, že to takto dopadne vždy a keď som si ich nekúpila, nemám teraz žvandrať! No povedzte stojí mi tá stopka za to? Čo ja neurobím pre pokoj v rodine. Tak som si ich teda kúpila! A presne toto isté divadielko som absolvovala aj pri šatách.


Mali ich v melírovanej svetlo sivej a antracitovej farbe. Tých tmavých tam bolo "proklatě málo". Tri krát som ich vrátila na vešiak, než som si ich vzala do kabínky!!! Krásne obopnú postavu, sú z príjemného pružného materiálu a majú super dĺžku. Cena 20,- euro a ... 20% zľava. No mám sa ja kvôli nim hádať s manželom? Tak za to mi tá nakupovacia stopka nestojí. Kúpila som si aj tie. 

Ja som tááák dobrá! Veď ja sa tak strašne obetujem pre pokojné manželstvo! Musíte uznať, že ja som v tom úplne nevinne :-) A čo vy žienky, tiež ste také obetavé a oddané manželky? Prajem vám pohodový pracovný týždeň. 

Vaša Hela


4 komentáre:

  1. Tak toto som zažila v týždni aj ja, ale v inom obchode. Bola som sa spýtať na termofor, či sa to ečte predáva a odišla som s dvoma šálkami :-)
    A to na ich kúpu mám stopku dlhšie, už mi pribúdajú len vo forme darčekov :-)) Hold, porušila som stopku!!!!
    Rukavice nosím len pletené, aj to len za riadnej zimy, akosi mi zavadzajú. Šaty už vôbec nenosím :-)
    Musím ti dať za pravdu - šatičky ti pristanú a rukavičky hádam tieť túto zimu využiješ, zdá sa, že už začala a tak bude dlhá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hi hi sme my ale "maniačky" :-D Každá na to svoje. Nejaká stopka nám predsa neznepríjemní život. Chválim ťa, si správne obetavá žienka a pre pokoj v rodine si si rozšírila svoju zbierku. Som rada, že nás je takých viac ;-) Papa

      Odstrániť
  2. Ahojky,
    no, super rukavičky si si zadovážila, aj šatičky Ti seknú :-)
    U nás to je skôr naopak, môj mužíček ma stále posiela na nákupy, vraj mi dá neobmedzený rozpočet a dve hodiny a mám si kúpiť čo len chcem... a ja stále tvrdím, že nič nepotrebujem a nechce sa mi behať po obchodoch preplnených ľuďmi, možno inokedy ...Ale bavím sa na tom, ako mi hovorí keď sme v nákupnom centre: nepotrebuješ nové vysoké čižmičky? aj šatičky? Kabátik? A dorazil to hláškou, jéj, tam majú diamanty, nechceš si nejaký vybrať? Nie že by som žiadne nemala, ale kupovať ich len tak, sa mi zdá márnivé.
    Pekný večer, pá,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júúú tak ten neobmedzený rozpočet by som brala :-D Aj tie vysoké čižmičky, aj tie šatičky a o kabátiku ani nehovorím. Kde si našla taký zázrak??? Môj by mi tiež dal aj prvé, posledné, len ten "budget" nie je na diamanty :-D Papa

      Odstrániť