nedeľa 23. októbra 2016

Zazimovala som sa


Sedím pri voňavej káve a teším sa z dnešných úlovkov. Samozrejme, že sme do obchodov vyrazili nielen preto, že sa potrebujem ošatiť a obuť na zimu, ale hlavne preto, lebo F&F má na zimné veci akciu -20%. No a to by mi lacná Líza nikdy neodpustila, keby som ju nevyužila :-).  Obehla som nielen Tesco, ale aj Deichmann a Pepco. Ale pekne po rade.

 

Prvý obchodík, ktorý som prešmejdila, bolo Pepco. Keď som zbadala staroružové rukavice, bolo jasné že budú moje. Ako vidíte na fotografii vlastním podobnej farby čiapku. Tú som si kúpila asi pred dvoma týždňami v Tedy. Cena rukavičiek 0,99 eura. Wau... Nemajú ešte v iných farbách? Mali! Bledomodré, tmavošedé, béžové a aj svetlosivé. No a tie som samozrejme musela zobrať tiež. Veď ako by som zladila tú druhú čiapku?


Fotografie skresľujú, na živo sú si farby celkom podobné. Čapice stáli každá 3,50. Ruky a hlavu mám už v teple. Ale čo nohy. Udrú prízemné mrazíky a viete, že keď je zima od nôh, neohreje vás ani ten najteplejší kožuch. Čižmičky som už na stránkach Deichmann obzerala, aj som si ich zopár vybrala. Chcela som si ich však vyskúšať na živo. Požiadavka bola nie moc nízke opätky, ale ani moc vysoké. Zateplené a niečím zaujímavé. Páčili sa mi asi troje, ale po vyskúšaní vyhrali tieto. Materiál má zaujímavú štruktúru, štýlom sú tak trochu ala "biker". Čo je však najpodstatnejšie, sú s kožušinkou a na nohách ako papučky. Lepšie si ich môžete obzrieť TU, na stránkach Deichmann. Cena 39,90.


No a na záver HURÁÁÁ zľavy v F&F. Poskúšala som si bundy a kabátiky od výmyslu sveta. Veru, keby som nehľadela na "budget", odniesla by som si ich určite viac. Nakoniec to vyhrala táto.


Je koženková a rukávy nie sú zateplené. To mi vyhovuje, lebo v nej moje ruky nevyzerajú, ako keby som trénovala zápasenie :-) Predný diel, zadný diel a maxi golier majú teplulinký "ňuňavý" kožúšok. Dĺžka je tesne pod zadok, čo je pre mňa dosť podstatné. Bunda má strieborné detaily a s čižmičkami budú určite zohraná dvojka. Pôvodná cena 65,- euro, po zľave 52,- . Veľká spokojnosť! 

Zimná výbava komplet, v pohode môže začať snežiť.  A čo vy žienky, uvažujete nad novými kúskami do vášho zimného šatníka? Podľa čoho si ich vyberáte? Napíšte, budem rada. Pekný pozdrav z preddušičkového obdobia posiela vaša "zateplená"

Hela

6 komentárov:

  1. Helenka, dobre si nakúpila! Na orangutanov - to akože ja- nič nemajú, mne by tak akurát tá čiapka sedela a na čiapky som trocha aj zaťažená, asi preto, že to je to jediné, čo na mňa majú :-))))
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dani určite to nebude také tragické. Veď dnes už má pomerne dosť značiek a reťazcov "plus size" rady, od KIK, Takko, F&f až po HM. Len trochu pohrabať :-) Dúfam, že sa ti podarí niečo zaujímavé uloviť a nebude to čapica :-D Papapa

      Odstrániť
  2. Ahoj, Heli! Koukám, nový blog :-) pamatuju Tě ještě jako Blossom, ale to už je asi dlouho, viď :-) chválím nákup, nejvíc mě berou ty botky, jsou famozní :-) taky zimuju, uháčkovala jsem si dloooouhéééé podkolenky, už se těším, až je vytáhnu :-) krásný den,L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééé, ahoj Leni. Blossom blog som si nechala, len akosi nie je čo zverejňovať, nič netvorím (hamba mi!). Ale možno zas keď ma kopne múza, chytím opäť do rúk ihlice, alebo háčik, niečo prispejem. Zatiaľ tvorivá kríza. Tento píšem skôr ako môj relax a pokiaľ to niekoho pobaví a napíše som len rada. Ty si sa vrátila k blogovaniu, viem že si tiež dlhšie neprispievala. Musím ísť nakuknúť. Ďakujem za návštevu a teším sa na ďalšie virtuálne stretnutia. Papa

      Odstrániť
  3. Zdravím,
    pekné nákupy, môj mužík ma stále vyháňa na nákupy a ja ani nemám s kým, tak nejdem, ale veru čiapka by sa mi zišla, mám iba jednu, aj za tú sa hanbím :-)
    Pekný večer,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj tak to závidím, mňa veru nikto nemusí vyháňať. Len trochu väčšiu "buksu" by to chcelo :-))) Aďka ja tiež viac menej chodím sama, manžel odpadne už po 15 minutkách. Ale poctivo čaká pri aute, alebo v kaviarni:-) Vďaka za milé slovka a keď kúpiš nejakú peknú pokrývku hlavy, tak sa pochváľ, papa.

      Odstrániť