nedeľa 30. októbra 2016

Siedmy deň


Je nedeľa. Nič zvláštne, veď nedeľa je každý týždeň. Mám, aj nemám rada tento deň. Mám ho rada, lebo je to deň voľna a nemám ho rada, lebo ukončí víkend a zajtra už sa ide do práce. Ešte naviac je dnes nedeľa pred dušičkami, takže je tak trochu posmutnelá a spomienková. Čo s ňou? Večer mám na pláne vybehnuť si do ulíc. Milujem večerné prechádzky. Manžela prehovoriť je problém, hlavne keď v ten deň pracuje. V poslednej dobe som si zvykla ísť aj sama. V uliciach je už ticho, akurát sem tam zašteká nejaký pes. Okná sú rozžiarené a pred niektorými domami svetielkujú vydlabané tekvice. Mám čas vyčistiť si hlavu a porozmýšlať o všetkom možnom aj nemožnom. Je to môj čas. Čas keď nemusím komunikovať s nikým, len sama so sebou. Celkom sa už na večer teším. 



Ale do večera je ešte nejaká chvíľa, tak urobím aspoň niečo pre seba. Okrem obligátnej kávy a umytých vlasov, nastala chvíľa na nedeľnú masku. Dnes som okrem hydratačnej od Avonu, ktorú som spomínala  TU, použila aj masku Balea, Augen und Lippenmaske. Maska je určená špeciálne na citlivú oblasť očného okolia a pier. Spadá pod intenzívnejšiu starostlivosť, zabezpečí vysokú hydratácia a vyhladzuje jemné vrásky. Obsahuje koenzým Q10, kyselinu hyalurónovú, lipidy z makadamiového orecha, jojobového oleja, z hroznových jadier a bambuckého masla. V balení sú štyri dávky po 1,5 ml, čo bohato stačí v tenkej vrstve na celú tvár. Pre intenzívne ošetrenie však odporúčam naniesť celé množstvo tam, kam je primárne určené. Pod oči a okolo pier. Nanáša sa ako ktorákoľvek iná krémová maska, na vyčistenú pleť. Má sa nechať pôsobiť cca 15 minút. Ja sa niekedy zabudnem a vydržím aj slabú hodinku (...dnes tomu nebolo inak:-). Po uplynutí odporúčanej doby opláchnem zbytok masky hubkou s  vlažnou vodou a ošetrím pokožku bežným spôsobom. Pleť je po nej jemná, vypnutá a svieža. Pokiaľ masku spotrebujem, automaticky ju dokupujem. To je už moje tretie balenie, čo svedčí o jej kvalite. Cena je niečo do dvoch eur. 


Príspevok som mala rozpísaný, keď sa zastavila priateľka Danka. Písanie som odložila a zlanárila ju, aby mi robila na prechádzke spoločnosť. Takže dnes som to mala aj s "odborným výkladom", kto pochádza z ktorej chalupy, kto predal a kto kúpil dom, alebo kto sa do nášho mestečka prisťahoval. Na rozdiel odo mňa, je rodená nemšovanka. Po návrate sme si dali po štamprlíku domoviny na prekrvenie končatín. Dobre padlo :-) Nakoniec z posmutnelej nedele, bol celkom vydarený deň a zajtra sa v pohode môže začať pracovný týždeň.

Ako to máte vy žienky, máte radi nedeľu? Alebo máte nejaké svoje nedeľné rituály? Napíšte, budem rada. Zatiaľ vám praje pohodový nedeľný večer.

Hela

2 komentáre:

  1. Helenka, včera som ani nebola na blogoch, lebo toto obdobie mi robí ťažobu na duši :-(((
    A práve teraz som sa vrátila z večernej prechádzky, ale bez doprovodu :-)))
    To znamená, že po návrate nebolo žiadne zohrievatko :-)))
    Môj muž tiež so mnou nechodí na prechádzky, už to ani neskúčam zmeniť. Zvykla som si na samotu, ale ako píšeš ty, hlava sa dobre prečistí.
    Zajtra si zas trocha oddýchneš a možno pôjdeš na večernúúúú, tak si na teba spomeniem pri tej mojej prechádzke :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru Danka ani ja sa už manžela nesnažím prehovárať :-) Zajtra počas prechádzky pôjdem zapáliť sviečku k spoločnému krížu a pospomínam na blízkych. Nevadí mi, že som na prechádzke sama, skôr naopak. Nie som nespoločenská, ale niekedy samota dobre padne :-) Aj ja pri mojej zajtrajšej potulke si na teba pomyslím. Že aj iné dušička sa v tom istom momente potuluje po vysvietených večerných uliciach a užíva si pokojné jesenné dni, papa

      Odstrániť