nedeľa 9. októbra 2016

COLOR BLOK


Sedím s notebookom na kolenách a rozmýšľam ako začať. Nič zaujímavé a "kreatívne" ma nenapadá. Odpichnem sa teda celkom fádne a otrepane od farieb jesenného lístia. Za oknom to hrá všetkými možnými odtieňmi žltej, oranžovej, hnedej, červenej až bordovej. A o poslednej menovanej farbe bude dnešný COLOR BLOK.

BORDÓ alebo BURGUNDY

Aj keď sa farebné trendy každý rok menia, burgundy sa v rôznych odtieňoch vždy na jeseň vracia. V mojom šatníku to nie je inak. V oblečení jej moc nemám, ale pár doplnkov sa nájde.



Väčšia listová kabelka s odnímateľným kovovým ramienkom, oživí každý nudný outfit. Pohodlne do nej uložíte mobil, peňaženku, vreckovky a možno sa tam zmestí aj rúž s púdrom. Takže do práce to nie je to pravé orechové :-) Na prechádzku s manželom, kávu s priateľkami, poprípade návštevu kina je to jasná voľba. Je z DEICHMANN-u (už nie je v ponuke) a zadovážila som si ju v zľave za 10,- euro. (Lacná Líza zasahuje! hi-hi)


Ďalším úlovkom z DEICHMANN-u sú, tohto roku veľmi trendy, mokasíny na hrubšom a vyššom opätku. Opäť veľmi ľahko kombinovateľné. Farba nie je taká výrazná, aby stiahla pohľad na nohy, ale zas nie je taká fádna, že splynie s ostatným oblečením. Skôr je to taká príjemná bodka. Moje najobľúbenejšie kombo s nimi sú čierne úzke nohavice, biela dlhá blúzka ku kolenám, krátka koženková čierna bunda, čierna strapcová kabelka a veľký šál vo farbe ružového dreva. Topánky si môžete obzrieť tu.


Posledným kúskom z doplnkov v tejto farbičke je klobúk. V šatníku ho mám už asi tri roky. Je to kúsok skôr neformálny. Žiadny elegantný "kalap" so širokou krempou, skôr je šmrcnutý trochu pánskym štýlom. Dá sa nosiť ako z koženkovou bundou, tak aj s elegantnejším kabátom. Kupovala  som ho v predajni New Yorker, cenu si už bohužiaľ nepamätám. 


No a nakoniec niečo z kozmetiky. Tmavé pery a nechty sú v chladných mesiacoch neodmysliteľné. Schovala som všetky jasné, žiarivé letné odtiene a vytiahla trochu temnejšiu paletu farieb. Fotoaparát odtiene dosť skreslil, tak sa posnažím vám ich trochu priblížiť. Laky sú od drogériovej značky ESSENCE. Prvý zľava, na fotke vyzerá ako cyklámenový, no v skutočnosti je tmavo bordový s červenkastým podtónom. Je to odtieň 10 true love. Druhý, ako vidíte podľa ošúchanej etikety, už mám doma dlhšie. Je výraznej tmavo bobuľovej farby a v odtieni 175 be berry now!. Na živo sú farby ďaleko tmavšie a skutočne bordové, až bordovo fialové. Podobne je to aj s produktami na pery.  Ten prvý je od CATRICE z rady ULTIMATE STAY v odtieni 70 Plum & Base. V blogosfére je tento rúž veľmi populárny  a ako správna "ovca", ani je nemôžem bez neho byť ;-) Na obrázku vyzerá ako vypelichaná fialová, ale v skutočnosti je na perách krásne žiarivý. Presvedčiť sa o tom môžete tu, na oficiálnych stránkach CATRICE. Posledným kandidátom je ceruzka na pery od MISS SPORTY, INSTANT LIP COLOUR & SHINE v odtieni 002 Plum Twist. Opäť sýta, bobuľová farba. 
Teraz, keď tu sedím a píšem článok, som si uvedomila, že mám ešte aj tenký bordový kardigán a pletený loop šál. Hmm, ... na fotenie je už vonku tma. To je tak, keď má niekto HOSIPA(... to vám nemusím prekladať, že :-D).
Ako to máte vy žienky? Meníte farebnosť podľa ročných období? Napíšte mi vaše obľúbene farby a trendy jesene. Rada si prečítam vaše komentáre. S kávou v ruke a od zapálenej voňavej sviečky, sa s vami lúči vaša

Hela  ;-)

2 komentáre:

  1. Helenka, zas ma prekvapuješ! Máš to pekne zladené všetko. Mne by bodli tak akurát tie topánky, sú presne také, ako mám rada - mokasíny s hrubšou podošvou, trocha zvýšené. Mne by sa však farba nehodila k ničomu, ale také červené, či hnedééééé!
    A pekne si začala, vraj nevieš, ako na to, ale presne to, čo si opísala, mám teraz najradšej - jesenné farby v prírode. Len keby ešte na pár dní prišlo babie leto, lebo u nás je riadna zima a mokro, brrrrr.
    No čo, len nech som fit a idem do prírody, ale ešte nejaký ten týždeň si musím dať pohov :-(((
    Maj sa fajn a teším sa o týždeň!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka ani nevieš akú mám radosť, že si taká verná čitateľka. Vždy keď v nedeľu sadnem k noťasu, viem stopercentne, že tu budem mať od teba milý pozdrav. O to radšej idem potom popozerať na návštevu k tebe a prečítať si, čo zaujímavé sa u teba udialo. Nie inak to bude aj dnes. Ďakujem a papapa

      Odstrániť