nedeľa, 11. septembra 2016

Wellness pre pleť


Keď som v DM narazila na tieto ampulky, bolo jasné, že poputujú so mnou domov. Milujem všetko čo je malé, je to v kapsule, alebo v ampulke. Už to, že produkt je balený v malých dávkach, hovorí o tom, že by mal obsahovať niečo extra. A keď som sa na zadnej strane dočítala, že obsahuje tri druhy ošetrujúcich látok, nebolo nad čím váhať.


7-dňová kúra obsahuje 3 hydratačné, 2 anti-stresové a 2 osviežujúce ampulky. Na vnútornej strane obalu nájdete všetky potrebné informácie, ako na bezpečnú manipuláciu so sklenenou ampulkou, tak aj na presný rozvrh aplikácie.


Hydratačná ampulka obsahuje extrakt z múčenky a zvlhčujúci komplex. Aplikuje sa prvý, druhý a siedmy deň.  Na tretí a štvrtý deň je určená anti-stresová ampulka, na ochranu proti nepriaznivým vplyvom prostredia a podporu vlastného ochranného systému pokožky proti stresu. Posledný typ je osviežujúca ampulka na výživu pleti a jemnú korekciu vrások. Obsahuje GATULINE ® IN-TENSE,  aplikuje sa piaty a šiesty deň. Presné informácie o zložení sa dočítate na obale pod heslom INGREDIENTS. 


Milo ma prekvapilo otváranie. Krabička je prelepená samolepiacim kolieskom, na boku ktorého je volná nelepivá časť. Takže nemusíte šparkať pod zalepenú časť, ale pohodlne otvoríte potiahnutím za úchop.


Sérum v hydratačnej a antistresovej ampulke je tekuté, má príjemnú parfemáciu. Osviežujúca ampulka je mierne olejovitá, ale aj napriek tomu sa veľmi dobre vstrebáva. Pred použitím treba ampulky pretrepať. Séra sa vmasírujú do dobre vyčistenej pleti. Samozrejme že ošetrenie treba zakončiť nanesením krému. 


Výsledok ma prekvapil. Po ukončení kúry bola pleť svieža, žiarivá a na dotyk jemná, hladká. Skutočne ako po wellness ošetrení. Za taký krátky čas je výsledok excelentný. Hneď pri najbližšej návšteve DM-ky, som si zadovážila ďalšie balenie a kúru plánujem za mesiac zopakovať. Cena jedného balenia je 4,49. 
Takže "ksichtík" zregenerovaný, už len to hriešne telo dať dokopy. Ale na to mi asi ampulky stačiť nebudú :-)
Budem rada ak sa podelíte o typy a skúsenosti so špeciálnou starostlivosťou pleti, ktorú používate po lete.

Prajem príjemný nedeľný večer. Vaša
Hela

4 komentáre:

  1. Helenka, ty koumáčka! Zas si našla niečo super extra! A to ja do Dm vôbec nechodím, žeby som začala?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hi hi, možno sa v nejakej stretneme. Pôjdeme spolu potom na čaj a podrmolíme. Papa

      Odstrániť
  2. Zdravím vás,
    už asi dve hodiny čítam Vaše príspevky a musím povedať, že moja zajtrajšia cesta poputuje do Dm-ky :-)
    Nejaké veci mám osvedčené, ale mnoho nie, nakoľko mám veľmi citlivú pleť. ale už roky napr. používam broskyňový peeling od Balea a je super a tá vôňa, tú zvýraznili len nedávno, dovtedy nebola taká výrazná... poznáte ho?
    Dala som si Vás k priateľom, teda s Vašim dovolením.
    Prajem pekný a pohodový večer,
    Aďka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj. V prvom rade ďakujem za nakuknutie :-) Ten peeling som ešte nemala, ale rada sa naň pozriem. Ja mám z DM veľa obľúbených výrobkov, ale tiež som našla rôzne ktoré mi absolútne nesadli, ako napríklad šampóny. Takže je to produkt od produktu. Som rada, že si ma zaradila medzi virtuálnych priateľov, ďakujem. Aj ja som si dovolila sa zaradiť medzi tvojich sledovateľov :-) Prajem pekný deň, papa Hela.

      Odstrániť