nedeľa, 25. septembra 2016

Obočie


Ráno pri pohľade do zrkadla som sa zhrozila. "Ty vyzeráš!"  To že mám na lícach otlačený celý vankúš..., s tým nič nespravím, spať sa musí. Že mám pod očami olympijské kruhy..., holt nie si už dievča najmladšia. Ale čo to vypelichané obočie?!? Nehanbíš sa???

Hanbím!!! Prekonala som svoju vrodenú pohodlnosť  a vytiahla zo skrinky všetko potrebné.



Používam hnedú farbu značky KALLOS. Farba funguje presne ako farba na vlasy. Aby chytila, treba ju zmiešať s oxidantom. Viem, že by mi stačil 3% peroxid, ale keď som si farbu kupovala na internete, tak zrovna v tom období ho nemali. Tak som vzala 6%-ný. Ďalej potrebujem nejakú malú sklenenú misku, postačí však aj štamprlík. Ja používam na nanášanie starý štetec na pery. No a toto je môj spôsob.


Obočie si očistím a odmastím. Keď nie je doma benzín alkohol, tak postačí aj pleťová voda. Pred farbením nikdy netrhám obočie. Chcem aby pri farbení chytilo aj tie najjemnejšie chĺpky a obočie pôsobilo čo najhustejšie. A zároveň, keď sú chĺpky zafarbené, je ich lepšie vidieť a jeho úprava je jednoduchšie.




Tu vidíte načo som mala na prvej fotke aj pidi ceruzku na obočie. Ja si tvar vždy vykreslím. Môžete si obočie aj orámovať nejakým mastným krémom, alebo vazelínou. Ale môj zrak už nie je najostrejší. Sem tam som naniesla vazelínu aj na chĺpky, alebo naopak moc ďaleko od obočia. No a buď farba nechytila, alebo chytila na kožu mimo obočia. Takže som pár dní behala ako Marfuška. Tento spôsob s ceruzkou už mám overený a vychytaný.



Do mištičky vytlačím cca 2 cm farby a pridám rovnaké množstvo peroxidu. Zamiešam a štetcom vyplním orámované obočie. Ak mi ujde ruka s farbou, skorigujem to vatovými tyčinkami. Farbu nechávam na obočí podľa toho, aké ho chcem mať sýte, ale nie viac ako 10 minút.


Mojou ďalšou vychytávkou je, že zhruba v polovičke farbenia, pri koreni nosa trochu utriem farbu. Obočie potom vyzerá prirodzenejšie a nie ako obtiahnuté fixkou. Keď sa pozriete do zrkadla, tak uvidíte, že nefarbené obočie je na začiatku trochu redšie a preto aj svetlejšie.



A toto je výsledok. Myslím, že to vyzerá pomerne prirodzene.Konečne si ho nebudem musieť ráno dokreslovať  :-)  Farba mi vydrží asi tak dva týždne. Potom sa budem ďalšie tri prehovárať, aby som si ho znova natrela. Však to poznáte.  Pre lepšie porovnanie vám pridávam obočie pred farbením a po ňom.



Ak je obočie pekne upravené a mierne zvýraznené, vyzerá tvár hneď trochu sviežejšie. Ale pozor na farbu. Zlým odtieňom (najčastejšie čiernym), môže obočie pôsobiť veľmi tvrdo, neprirodzene a to zas naopak pridáva na veku.
Čo sa ceny produktov týka, myslím že bez poštovného sa zmestíte cca do 5 euro za farbu, oxidant aj misku. Ja už ich mám doma dlhšie a veru si ani nepamätám z akého e-shopu. Ak by ste si farbu chceli kúpiť, strýčko Google vám rád pomôže.

Ako je na tom vaše obočie. Farbíte, nefarbíte? Napíšte, budem rada.Pekný zbytok slnečnej nedele vám praje
Hela

2 komentáre:

  1. Helenka, tak to zaslúžiš môj veľký obdiv! Sama si farbiť obočie nemôže hocikto! Si maximálne zručná, klobúk dole!
    Ja mám svoje obočie úplne blonďavé, že ani nevidieť, že ho mám :-) Ak žiačky ajú na mňa chvíľu, lepšie povedané - ja na ne - urobia mi ho :-) Ale veru nepravideľne, skôr málo :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa to už teraz také zložité nezdá, ale je fakt, že prvé pokusy veru boli všelijaké :-D Ďakujem za pochvalu, móóóc potešilo. Papapa

      Odstrániť