nedeľa, 18. septembra 2016

Boho style


Vo štvrtok bol sviatok, čo znamená volný deň. Tak na to by som si dokázala zvyknúť :-) Trochu sme si pospali, niečo málo popapkali a rozmýšľali, čo s načatým dňom. Moja krajšia polovička je po marodke a chladnička sa nám povážlivo vyprázdnila. Rozhodnuté,  hurááá smer nákupy!!! Aby som sa pravdu povedala, v peňaženke ma pálili zľavové kupóny do Tesca.  Ale čo na seba??? Slniečko krásne hreje, takže niečo ľahké. Budem behať po obchoďáku, takže aj niečo pohodlné. A idem medzi ľudí, ešte raz... takže, aby to aj fajn vyzeralo. Popremŕvala som sa po vešiaku a prvá mi skočila do očí šifónová "off shoulder" blúzka z KIK.  Tú som ukoristila ako inak, v zľavách za úžasných 5,49 a ešte som ju nevyvetrala. Má krásny paisley vzor, v príjemných jesenných farbách horčicovej, tmavomodrej a bordovej na bielom podklade. Na babie leto ako stvorené.


No ale čo k nej? Vrátila som sa k vešiaku a mrvila sa ďalej. Našla som ešte jednu vec, ktorú už mám doma od začiatku leta a ešte som ju nemala. Nie, že by sa mi nepáčila, alebo nebola trendy, ale sem tam neodhadnem čo si môžem obliecť a čo nie. Jeansová bledomodrá prepínacia sukienka z Bonprixu je zrovna ten prípad. Dĺžka super, veľkosť sedí, len to zapínanie.... Pokiaľ nemáte bruško ako žehliacu dosku a to teda ja nemám, tak sa sukienka na prednej strane medzi gombíkmi nepekne odchlipuje. Ale že som žienka kreatívna a sukňu som si každopádne chcela obliecť, sadla som si k šijaciemu stroju. Légu som od druhého gombíka z vrchu, po druhý gombík od spodu prešila v štepovaní. Posúďte sami.


Celý outfit sa nesie vďaka jeansovine a vzoru na blúzke, v takom jemne festivalovom "boho style". Aby som aspoň ako tak dodržala štýl, doplnila som ho hnedými nízkymi gladiátorkami, dlhou retiazkou a kabelkou v ťavej farbe. Viac by sa mi k tomu hodila nejaká oblejšia kabelka so strapcami, ale takú mám len veľkú čiernu a tá bola pri tejto farebnej kombinácií, moc kontrastná. Snažila som sa čistotu štýlu zachrániť aspoň razeným vzorom na kabelke.


Blúzka - KIK, sukňa - Bonprix, kabelka - Gate, sandále - F&F

Hotovo! Vyrazili sme. A že to bol nákup "veľmo" úspešný. Ale o tom si povieme niekedy inokedy. 
Budem rada ak mi napíšete, čo vy a módne trendy. Sledujete aké sú a snažíte sa ich včleniť do bežného života? Podeľte sa o svoje názory, nápady a inšpirácie. Budem rada.

Zatiaľ nám všetkým prajem krásne babie leto. Vaša "boho"
Hela

2 komentáre:

  1. Si kočka, si kočka, perfektne urobenáááááá.........
    Ja nakupujem raz v roku a to v sekáčoch :-)
    Ak tam je veľa ľudí, otočím sa a idem preč, ale vraj to robím zle, lebo vtedy majú akciu a dá sa dobre nakúpiť :-)
    A čím som staršia, tým som lenivejšia a vystačím si s pár handrami :-)
    Blúzku máš peknučkú a sukňa so zašitým zapínaním nie je tvoj objav - moja suseda všetko zašíva, aj blúzky :-)
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jóóój Danka, skôr kvočka :-) Ale ďakujem za milé slovká, tie vždy potešia. Do sekáčov zablúdim sem tam aj ja, ale akosi tam neviem nakupovať. Keď chcú za bavlnené tričko 3 eurá, tak sa otáčam na opätku. Za tú cenu a nové ho kúpim v Takku, Tescu, alebo aj v KIK-u. Možno nechodím do tých správnych sekáčov. Ale mám odtiaľ jednu spoločenskú kabelku. Zblízka je na nej vidno, že bola dosť nosená, ale z diaľky narobí ešte parádu. Tiež nebola lacná, 9 euro, čo sa mi zdá na second hand dosť. Holt neviem v nich nakupovať :-( Ale loviť zľavy milujem a to mi zas celkom ide :-)) Papapa

      Odstrániť