nedeľa, 21. augusta 2016

Red pants 3x inak


Už dlhšie som pokukovala po nejakých nohaviciach sviežich farieb. Rozmýšľala som nad vzorovanými, kvetovanými, alebo bodkovanými (tie som ešte nevzdala). Keď som však zbadala tieto červené a pozrela na cenovku bolo rozhodnuté. V zľave za 8,50!!! Po vyskúšaní putovali bez debaty so mnou. Plná entuziazmu som sa rozhodla nafotiť nejaké možnosti, ako ich kombinovať. Vytrepala som zrkadlo kvôli svetlu na podstienku, popresúvala vešiak na prádlo, posúvala sedenie a vrtela som sa veselo so zrkadlom po všetkých kútoch, len aby som mala nejaké slušne osvetlené zábery. Keď som ho konečne umiestnila do ako tak slušnej pozície a začala fotiť, či sa do našej maličkej uličky nerúti autobus aj s kapelou?!? Aby ste rozumeli, dnes je nedeľa a u nás prebieha Nemšovské hudobné leto. A ako inak, cesta k pódiu vedie okolo nášho plota. Predstavte si tú situáciu! Veľké zrkadlo na dvore, baba s foťákom v ruke vykrútená ako praclík, aby pôsobila čo najštíhlejšie a do zákruty sa pomaly šinie autobus plný ľudí, ktorý sedia o pol metra vyššie ako končí plot. Čo vám budem hovoriť! Trapas! 


A to si prosím všimnite tú gumenú papuču v ľavom rohu. No ale aká som ja hviezda s papučou v zábere. Dosť bolo srandy, prosím nevšímajte si "papuče" a iné zábavné okolnosti na fotografiách a  ja sa vám pokúsim priblížiť moje módne myšlienkové pochody :-)

KOMBO č.1


Tričko+nohavice - F&F, kabelka - Takko, sandále - CCC

Prvá kombinácia je neformálna a vďaka prúžkovanému tričku má nádych námorníckeho štýlu. Outfit je vhodný do práce, na kávu s priateľkami a po vymenení béžových sandálok za pohodlné biele tenisky, tak aj na "výživný" shopping tour. 

KOMBO č.2

Tu som si všimla tú papuču!!!!

Komplet všetko F&F

Aj druhá kombinácia je ležérna. Pôvodne som si chcela k čiernym lakovaným oxfordkám obliecť čiernu koženkovú bundu, ale kombinácia bola dosť tvrdá. Predsa len v zrelšom veku sú pri tvári lichotivejšie svetlejšie, mäkšie odtiene. Myslím že olivová s červenou je farebne veľmi vydarený párik. Do práce by som vymenila listovú kabelku za niečo väčšie a praktickejšie. 

KOMBO č.3



Blúzka+nohavice+kabelka - F&F, lodičky - Deichmann

Posledný outfit je trochu elegantnejší. Vhodný na nejakú malú rodinnú oslavu, alebo na večeru s krajšou polovičkou ľudstva. Kombinácia smotanovej "off shoulder" halenky , jasno červených nohavíc a tmavomodrých lodičiek je veľmi svieža. Na slávnostnejšiu udalosť by som vymenila bielo-zlatý "clutch" za nejakú luxusnejšiu kabelku a zvolila výraznejšie doplnky. Napríklad zlaté hodinky a výraznejšie náušnice.

Dúfam, že sa článok páčil a aspoň trochu som vás pobavila. Budem rada ak mi napíšete, ktorá kombinácia sa vám páčila najviac, alebo ako by ste skombinovali červené nohavice vy. Prajem pekné prežitie konca prázdnin. 

Vaša "vyšnorená"
Hela

PS: A takto to vyzerá, keď sa snažíte udržať pózu :-) Héérečka...


3 komentáre:

  1. No, Helenka, tak som sa pred spaním dobre zasmiala! Papuča v kúte je dobrá, ale ty si skvelá! Nohavice ti pristanú a za tú cenu by to bol hriech nevzať ich! Mne sa páčia všetky tri kombinácie, fakt si sa trafila s hodnotením! A vôbec sa nemusíš robiť za chudšiu, ty si presne tak akurát!
    A kde to chodíš na tie pomenovania, veď ja to pomaly ani rozumieť nebudem :-)
    Teším sa na tvoje ďalšie nákupy!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    2. Dani, som rada že si sa pobavila. Keby si to videla v reále..... na nezaplatenie :-D Hlavne, že sa neberieme moc vážne :-)))) Tie pomenovania sa na mňa nalepili pri sledovaní rôznych beauty a fashion blogov. Každá vieme niečo iné. Ja som rada, že rozoznám sáčkový čaj od bylinkového a ty dokážeš o nich tak krásne písať. Danka ďakujem za milé slovká, moc ma potešili.(ješitná baba :-D ) Teším sa na naše ďalšie virtuálne stretnutia, papapa.

      Odstrániť