nedeľa 14. augusta 2016

LL v akcii


Tento príspevok má na svedomí LL, alebo lacná Líza. A kde zasahuje LL? Môžete tri krát hádať. Ale myslím, že kto na môj blog aspoň raz za čas zablúdi, je mu jasné že v DM-ke. Tentoraz som ulovila tri tekuté rúže od Essence. 


Nie, neprepočítali ste sa, skutočne sú tam štyri. V zľave som však kúpila len tri, jeden mám už dlhšie a za plnú cenu 2,69 € .


Ostatné tri boli za 1,29. Lacná Líza je "happy jak dva grepy". A teraz už niečo málo o produkte. Liquid lipstick je niečo medzi leskom a rúžom. Má sýtu farbu rúžu, ale  textúru a jas lesku.  Obal je podľa mňa veľmi vydarený. Spodná časť je z priehľadného plastu a vo vnútri  má tvar klasického rúžu. Uzáver korešponduje s farbou produktu, čo pri líčení dosť uľahčuje výber. Obsah je 4 ml. Konzistencia je veľmi podobná klasickému lesku, len o niečo málo hustejšia. Ani nanášanie sa v ničom nelíši od lesku. S penovým aplikátorom v pohode jedným ťahom  vyplníte celé pery. Milým prekvapením pre mňa bolo, že rúž nielen príjemne sladko vonia, ale aj chutí. Na perách je trochu lepkavý, čo by niekomu mohlo vadiť. Ja s tým problém nemám. Pery nevysušuje. Čo sa týka výdrže, nečakajte nič extra. Pokiaľ nebudete jesť a piť, tak vydrží zhruba od dvoch, do troch hodín. Potom je nutné ho obnoviť. Pozor nezasychá a dosť sa otláča. Takže na káve s priateľmi si svoju šálku určite nepomýlite.



Essence sa veľmi dobre vysporiadal s výberom farieb. Sú univerzálne a dosť neutrálne, takže každý farebný typ si môže vybrať minimálne jeden až dva odtiene. Ako vidíte ja som si vybrala hneď štyri. Trochu mimo som siahla len pri odtieni 01 - colour party, ktorý je dosť ružový (baby pink). Ten jediný nepoužívam samostatne, ale v kombinácií s tmavším rúžom ako ombre. Pre zaujímavosť som z internetu vložila aj originálnu fotografiu všetkých odtieňov. 

zdoj internet

Ľutujem, že som si nezobrala aj ten broskyňový (druhý od konca). Ale možno ma ešte v obchode počká :-)  

Takže to zhrniem. Ani pôvodná cena rúžu nebola vysoká, ale viac ako 50%-ná zľava je priam excelentná. Rúž sa výkonom môže rovnať nejednému produktu z drogérie. Na bežné denné nosenie je úplne dostačujúci.


Ak viete o nejakých zaujímavých zľavách, podeľte sa s lacnou Lízou. Určite ju to poteší. Prajem vám pekný týždeň a dobré úlovky pri nákupoch :-)

Vaša "lacná Líza", alias
Hela

2 komentáre:

  1. Žeby som sa dala zlákať aj ja???
    Ale to by som nemohla bozkávať kde-koho :-))))) Prišli by mi na to :-)
    Mne sa celkom páčia a fakt by som mohla niečo jemnejšie vyskúšať, Helenka, ty ma k tomu ešte dovedieš :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej Danka, že by som ťa nakazila :-D Myslím, že trochu farbičiek pristane kazýdej žienke. Viem si ťa predstaviť so špirálkou, trolinku farby na líčka a tlmenou malinovočervenou na perách. Tá blondýnkam väčšinou pristane. Začať nie je nikdy neskoro. No a bozkávať? Danka ty sa nezdáš, beťárka :-) Myslím, že manželíkovi by nevadilo trochu rúžu od "hubičiek". Papapa

      Odstrániť