sobota, 23. júla 2016

Nová kuchyňa


Končí mi dovolenka, tak sa pomaly vraciam do normálu. Ako prvý som si na paškál zobrala blog. Dosť bolo "zaháľania", treba sa pustiť do práce. V príspevku si môžete pozrieť moju najnovšiu radosť.

PRED

PO

A aby to nebola len jedna fotečka, pridávam opäť video. Prosím nezľaknite sa môjho entuziastického pozdravu :-) (čistý amatér).



Dúfam, že sa vám u nás páčilo. Krásne zbytok júlového mesiaca a držte mi palce, aby som v zdraví prežila návrat do práce.

Vaša skoro odpočinutá
Hela

2 komentáre:

  1. Helenka, tak mne sa veru páči! Malinká, ale pre dvoch ľudí stačí. Ja mám teraz tiež len malú linku, asi ako tvoja - tiež rohová, ale už stará :-(
    Veľmi sa mi páči drevená podlaha!
    Chcela by som sedieť pri káve s tebou pri stole :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joooj Danka, podlaha je len laminátová, ale v drevenom vzhľade. Ďakujem ti za milé slovká chvály. Pre mňa je tá kuchyňa priam gigantická, oproti tým dvom skrinkám, čo som mala pred tým. A na kávu sa kludne zastav, keď náhodou pôjdeš cez Nemšovú. Si u nás vítaná. Možno by sa aj nejaký ten čajík našiel, ale u nás len taký obyčajný ;-) Papapa

      Odstrániť