nedeľa, 5. júna 2016

Balea - enzym peeling


Dnes to bude krátka recenzia na  masku s peelingovým účinkom. Namotala som sa na ňu na FB-stránkach DM-ky. Samozrejme, že som ju musela mať. Neoľutovala som. Takže žiadne zdržovanie, poďme na to.


Obal masky je typický pre Baleu. Farebný a pútavý. Uzáver tuby je praktický, odklopný a hygienický. Otvoríte, vytlačíte, zaklapnete. Bez zbytočného zdržovania sa môžete venovať práci s produktom. Balenie obsahuje 50 ml. Maska má konzistenciu veľmi ľahkého krému bez peelingových zrniečok. Vôňa je príjemná, ovocná. Peeling obsahuje enzýmy z papáje a výťažky z aloa vera. Cena 1,99 . Toľko parametre, ktoré si samozrejme zistíte a prečítate aj na balení. Teraz moje skúsenosti s ním.


Aplikáciu masky nebudem popisovať, to zvládne každá žienka. Napatleme, či už prstami, alebo štetcom v tenkej vrstve na pleť. Produkt je veľmi príjemný, nedráždi, neštípe. Podľa návodu by sa mal nechať na pleti 5 minút a potom umyť vlažnou vodou. Ja ho nechávam ako bežnú masku, asi 15 minút a v pohode. Ale upozorňujem, že ja mám pleť zmiešanú. Pri pleti citlivej, alebo podráždenej, by som bola opatrná a určite by som sa držala návodu. Nefunguje ako klasický peeling, pri ktorom sa z pleti mechanicky obrusujú odumreté bunky, ale skôr chemicky. To znamená, že enzýmy "rozpúšťajú" nepotrebné a odumreté bunky z pokožky. 


Po umytí je pleť prekrvená, vláčna, jemná a pekne hladká. Na osvieženie a oživenie pleti, je maska veľmi dobrá. Hĺbkovým čistením (...ako písali na FB), by som to určite nenazvala. Nečakajte, že vám to vyčistí komedómy, alebo iné väčšie nečistoty z pleti. To v žiadnom prípade nie. Ja ju požívam hlavne vtedy, keď potrebujem na nejakú príležitosť mať perfektne pripravenú pleť pod make-up, alebo keď ju potrebujem povzbudiť. Vtedy je na nezaplatenie. 

Konečný verdikt? Pomer cena a výkon je veľmi dobrý. Mechanický peeling určite nenahradí. Ale ako rýchla a šetrná alternatíva, je maska veľmi dobrá. Som s ňou spokojná a určite do nej pôjdem  aj v budúcnosti.

Všetko, čo som napísala sú len moje postrehy a skúsenosti s týmto produktom. Každá sme iná, každá máme iný typ pleti, iné  potreby a požiadavky na kozmetiku. Preto prosím berte tento post, len ako informačný. Ale dúfam, že aspoň trochu zaujal a pomohol.  Teším sa na vaše postrehy a odozvu.



Krásny júnový, skoro letný týždeň vám praje, vaša zmaskovaná
Hela

2 komentáre:

  1. Ale si ty riadna maska, takto sa maskovať!
    Helenka, asi ako aj iné produkty od DM, pomer cena - výkon je skoro vždy priaznivý :-)
    Ja sa nemaskujem a ani nezačnem, už je neskoro, nech ma každý vidí v plnej kráse :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dani, také nevrav. Na pozitívne veci nikdy nie je neskoro. Či už na "maskovanie", na učenie sa nového jazyka, alebo na chudnutie. Sama sa ešte v mnohých veciach len rozbieham. Chce to len trolinka vybočiť zo svojej komfortnej zóny. Ha, ha teraz si myslíš, baba aká chytrá! Aj sama som si to pomyslela, keď som si svoje písmenká prečítala :-) Ale neber to ako mudrovanie a poúčanie, skôr ako malú motiváciu, na to vyskúšať niečo nové. Nech je to trebárs aj nejaká relaxačná maska :-) A o tom, že si krásna, ani v najmenšom nepochybujem. Papa

      Odstrániť