nedeľa, 8. mája 2016

Updated . . .


Tak a som tu s aktuálnym stavom našej prerábky. No môžem povedať, že nadšenie vyzerá inak. Aby som uviedla veci na pravú mieru. S kvalitou práce som spokojná. Len čas dokončenia sa nám akosi naťahuje. Nemôžem všetko hádzať na majstrov, lebo niektoré prestoje boli bez ich zavinenia. V prvom rade pochybila firma, ktorá nám dodáva obklady a sanitu. Či už bola chyba pri zadávaní objednávky do skladu, alebo vyskladňovaní neriešim. Je to vec, ktorú som nemohla ovplyvniť. Tu vznikol prvý trojdňový prestoj, nakoľko na zlú farebnú kombináciu sa prišlo až v sobotu do obeda a firma nám ich najskôr dokázala vyskladniť až v pondelok. Lenže to už nemohol pán, ktorý nám to obkladal a voľný bol až v stredu. Prvé tri dni. V stredu sa začalo a v piatok sa končilo. V sobotu a v nedeľu sa opäť nepracovalo, lebo nie sú hotové okná a kým nebudú osadené, nemôže sa v kúpeľni položiť dlažba, pretože musia vysekať pôvodné okná a keby kúsok odletel na novú dlažbu mohol by ju poškodiť (čo samozrejme chápem). Takže ďalšie dva dni v čudu. Prečo sa nerobilo niečo iné? Napríklad neprehodil plyn, neomietala sa bývalá kuchyňa? Tak tu môžem, len nechápavo pokrčiť ramenami. Rozumiem tomu, že aj remeselníci majú nárok na voľné pracovné dni, ale prečo sa potom majster, ktorý nám prestavbu zastrešuje, vypytoval, či by nám vadilo, keby pracovali aj cez víkend. "Nevadilo, pán majster, nevadilo!" Keby človek vedel, tak si zoberie rovno tri týždne dovolenky a nerieši to. Jednoducho u nás sa potvrdilo, že "Murphyho zákony" sú stále platné. Čo sa môže pos..ť, to sa určite pos...e!   To čo som doteraz uviedla, je len špička toho povestného ľadovca. O prekopaní kompletnej elektriky, o strácajúcom sa majstrovi a iných drobnostiach sa ani rozpisovať nebudem. Vkladám fotky aktuálneho stavu vecí.




Tak takto zatiaľ vyzerá naša budúca kúpelňa. Bude v svetlunko sivej a antracitovej farbe. Ospravedlňujem sa za fotky, zabudla som Olyho u našich, takže zaskakoval mobil.



Toto sú priestory budúcej kuchyne. Tá šedá mapa je nová omietka s penetráciou proti vlhkosti. Keď to bude vymaľované a vymenené okno, bude to zas inak vyzerať.


A toto prosím bývalá kuchyňa, teraz sklad materiálu a raz v budúcnosti moja trucovňa.

Aktuálne máme prisľúbené, že v pondelok (9.5.2016) budú okná a v utorok bude pojazdná kúpeľňa. To ostatné priebežne. Som dosť skeptická a milo by ma prekvapili, keby to tak skutočne bolo. V stredu musím bezpodmienečne do práce (... to už som si vydrankala 2 dni dovolenky naviac).  Nie nadarmo sa hovorí, radšej nové postaviť, ako staré prerábať.  Držte nám palce, aby sme to v zdraví prežili a dokončili čo najskôr. 


Srdečný pozdrav z "bojiska" vám posiela vaša nakrknutá
Hela

2 komentáre:

  1. Helenka, ty si riadny optimista, keď si si myslela, že všetko pôjde podľa plánu! Tvojho plánu! Ja som sa z toho už dostala, viem pri každej takejto práci, že si radšej nemám nič plánovať, len čakať zo dňa na deň, či to pôjde, či nie :-)))
    Ale budeš mať peknú kúpeľňu! Pre mňa však je na prvom mieste tá trucovňa! To by ma najviac zaujímalo, kedy bude hotová :-)))Ale asi viem, na rad príde až po kúpeľni a kuchyni :-((((
    Tak ti držím prsty a teším sa na pokračovanie!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Dani. Ani nevieš ako moc si sa trafila s tým optimistom:o) Až včera som dala aspoň čiastočne domácnosť trochu dokopy. Ešte stále žijeme ako vo veľkom skladisku, ale už aspoň funguje kúpelňa a špajzka je už tiež vymaľovaná a nasťahovaná. Uf, pomaly sa blížime do finále. Určite pridám update s fotkami. Nesťažujem sa, skôr sa moc teším a nemôžem sa dočkať konca. Ale to ti sľubujem, že minimálne mesiac na nič ani nesiahnem a budem a len kochať :o) Pa pa a keď sa spamätám, určite prídem nakuknúť čo nového je u vás.

      Odstrániť