nedeľa 22. mája 2016

Kúpelňa


Takže zdarne sme dokončili prestavbu našej malej kúpelne. Ako sa hovorí "lepšie jeden krát vidieť, ako sto krát čítať" a tak som zvečnila konečný vzhľad v malom videu. Mala som problém natiahnuť sem samotné video. Najprv bolo veľké. Tak som ho zmenšila a skúsila pridať.  Síce sa "blogger.com" tváril, že ho nahráva, ale po dlhšom čase som to vzdala a prehnala som to cez YOUTUBE. Tak vitajte u nás :-)




Čo poviete na takýto kecací formát? Ak sa vám páči, môžem takýmto štýlom ukázať aj kuchyňu, keď bude hotová. Ak nie vrátim sa k fotkám. Som zvedavá na vaše reakcie. 

Pekný pracovný týždeň vám praje vaša vytešená
Hela

2 komentáre:

  1. No, Helenka, tak ty si super! Mne sa to veľmi páčilo, ukázala si každý detail a to ja mám veľmi rada. Aj keď to je maličká kúpeľňa, je milá, určite sa vám bude v nej dobre "rajbať" :-))) A presne, keď si ukazovala sprchovací kút, pomyslela som si, že voľba skla nie je moc výhodná pre také "lenivky" ako ja, musí sa viac čistiť :-((( Hneď nato si to povedala aj ty :-)
    Špajza je fajn, už len nech ti ten poriadoček čo najdlhšie vydrží! Teším sa ešte na kuchyňu!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dani, som rada, že sa ti u nás páčilo :o) Keď bude hotová kuchyňa, určite ju tiež natočím. Aj ja mám rada, keď môžem na "tajňáša" k niekomu nakuknúť. Papa

      Odstrániť