nedeľa 29. mája 2016

COLOR BLOK


Dnes to bude o farbe, ktorú niektorí za farbu ani nepovažujú. Je symbolom nevinnosti a čistoty. Typická je pre nevesty, sneh, šľahačku, ľalie a mnoho iných vecí.

WHITE


Prvým zástupcom bielej je môj milovaný notebook ASUS X555L. Parametre sa ma nepýtajte, v tom nie som moc zbehlá, ale aspoň nejaké základy. Procesor Intel Core i3-S010U 2,1GHz, pamäť 8 GB HDD, operačný systém Windows10. Čo je pre mňa podstatné, má matnú obrazovku. Je to vynikajúci pomocník jak pri blogovaní, tak aj pri práci v MS Office. Samozrejme, že pri výbere zohrala nemalú rolu aj farba :-)  Musíte uznať, že je veľmi elegantný.


Ďalším bielym kúskom je košeľa. Áno je pánska! Nie, že by v obchodoch nebolo dosť bielych blúzok. Je, len akosi nie na mňa. Mám silnejšie paže a keď mi aj blúzka sedí cez hrudník a pás, väčšinou mi to na rukách pne. Kúpila som si blúzku aj s elestanom, ale bola mi dobrá len po prvé opratie. Po opraní, ako keby sa elestan stiahol a v rukách mi bola opäť úzka. Tak som to vyriešila pánskou slim-fit košeľou. Je bez elastanu, v páse zúžená, má širšie rukávy a krásne zaoblený spodný lem. Výborne sa kombinuje jak s jeansami, tak s formálnymi nohavicami, ale výborne vyzerá aj s "pencil skirt". Dokonca si ju dokážem predstaviť aj s krásnou naberanou tylovou sukňou v nejakom slávnostnejšom outfite. Po otestovaní som si samozrejme kúpila košeľu aj v čiernej a stali sa mojimi stálicami v šatníku. Sú z F&F a stáli 12,- euro.




S príchodom letných dní som vytiahla biele plátenné tenisky. Objednávala som si ich ešte v zime a samozrejme v zľave. Sú z e-shopu Topankovo. Majú zaujímavý detail v podobe zlatých dierok na šnúrky a zlatého zipsu. Fantasticky vyzerajú s bielo-čiernymi prúžkovanými šatami. Ale samozrejme sa dajú skombinovať aj s inými kúskami oblečenia. V mojom šatníku sú nenahraditeľné. Za málo peňazí narobia veľa parády. Stáli cca 10,- euro.




Po bielych letných nohaviciach som pokukovala už dlhšie. Na perfektné som narazila v e-shope Bonprix . Sú 7/8 dĺžky a strečové. Na spodnej časti majú malé rozparky a vďaka pružnosti sa krásne prispôsobia postave. Ja zrovna ulietavam na prúžkoch. Tričká a pulóvriky v tomto dizajne sú s bielymi nohavicami perfektné kombo. Cena je tiež veľmi priaznivá 12,99 euro.



  
Posledným bielym obľúbencom je lak na nechty od Rimmel London. Je z rady Rita Ora v odtieni "White hot love". Pomerne rýchlo zasychá a veľmi dobre kryje už v jednej vrstve. Len sa s ním musíte trochu pohrať, aby nerobil pri lakovaní šmuhy. Ale s opálenou pokožkou krásne vynikne. Cena sa pohybuje okolo 2,- euro.



Ako vidíte, u mňa biela neodmysliteľne patrí k letu. Dúfam, že sa vám dnešný COLOR BLOK páčil. Napíšte mi či máte bielu radi a akých obľúbencov v tejto farbe máte vy. Budem sa tešiť.

Prajem krásne letné dni. Vaša bielou očarená
Hela

2 komentáre:

  1. hihihi, ja bielu mám rada, ale nie na sebe :-)
    Trpím pre svoju obezitu a myslím si, že nebudem taká tučná, keď bielu vynechám. A viem pritom, že je to blbosť, tučnotu nezakryjem :-)))
    Helenka, ale uznávam, dobré kúpy si urobila, máš za facku celkom peknú výbavu!
    Tak si to uži!
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dani mala by si ju skúsiť. Tiež nie som žiadna Twigi. My tu na Slovensku sme dosť veľké konzervy. Riešime váhu, výšku, vek, chyby krásy a ktovie čo ešte. V tomto smere sú v zahraničí v pohode. Neriešia čo si kto o nich myslí. Pokiaľ sa v tom cítia dobre, kľudne skombinujú letné sandále hoci aj s norkovým kožuchom. Zistila som, že aj keď budem od hlavy po päty zahalená v čiernom, kilečká mi to aj tak neschová a veru nezamaskuje. Takže farby sem. Jediné čo je podstatné, aby mi oblečenie sedelo. Takže Danka smelo do bielej a všeobecne do všetkých farbičiek. Papa

      Odstrániť