nedeľa 17. apríla 2016

Zas a znova, ... DM


Ja viem, ja viem, som hrozná! Opäť som neodolala. Ale keď tam majú tak krásne, farebné, lesklé a voňavé veci.... Ja ten obchod proste nemôžem obísť. Ale na svoje si prišla aj lacná Líza, takže to peňaženku až tak nebolelo :o)


Enzymatický peeling som objavila na FB-stránkach drogérie DM. Hneď ma zaujal a bolo jasné, že skončí v mojom košíku. Dnes bude len stručný popis, mám ho vo fáze testovania, potom poreferujem. Podľa obalu obsahuje extrakt z papáje a aloe vera. Balenie má 50 ml. Peeleng ma emulznú konzistenciu a jemnú vôňu tropického ovocia. Cena 1,99. 


Neobišla som samozrejme stojan Essence. Ich mono tiene majú veľmi dobrú povesť a blendiacich, kontúrovacích neutrálnych odtieňov nie je nikdy dosť. Svetlejší odtieň je z novej rady očných tieňov "The velvets" v odtieni 05 "taupe secret". Je to krásna, zamatová transportná farba do záhybu očného viečka, vhodná ako podklad na rozmazávanie. Ale výbornú službu urobí aj pri nude, alebo no make-up líčení. Pigmentácia veľmi dobrá, aj keď trochu prášivá. Ale to pri matných tieňoch nie je nič neobvyklé. Cena 2,19 , po zľave 1,64. Tmavý odtieň je z bežne dostupných mono tieňov. Je to odtieň  17 "no cream, no sugar", čo už samo napovedá, že je sýtej, tmavohnedo-kávovej farby. Pigmentácia excelentná. Opäť mierne prášivý tieň, ale keď pred aplikáciou trochu oklepete štetec, je to v pohode. Cena 1,59 , po zľave 1,19.  Na dekoratívku bola  zľava 25% , čo som zistila až pri pokladni :-(     Ešte že tak, lebo keby som to vedela skôr, to "nem dopadne dobre" .  Na šťastie podupkávajúci manžel mi zhatil návrat späť do "jaskyne splnených prianí a zázrakov".



Ale lacná Líza mala ooobrovskú radosť. A inak to nebolo ani pri nasledujúcich produktoch. Tie som ukoristila v košíkoch so zľavnenými výrobkami. 


Prvý je Cell energy pleťové olejové sérum. Aké je vám opäť napíšem niekedy inokedy. Nechcem ho otvárať, kým nespotrebujem sérum z Ryouru, lebo mám tendenciu odložiť už rozpoužívané krémy a mastiť sa novinkami. Chcem plnohodnotne Ryor zrecenzovať, takže zatiaľ dávam od Balei labky preč. Aspoň obsah a cena. 30 ml a 3,69 v zľave, pôvodnú neviem, nebola na krabičke nalepená. Druhý produkt som si kúpila cielene ako back up. Mám ho v používaní už asi trištvrte roka a keď som ho zbadala v zľave, nebolo čo riešiť. Je to Teint perfektion na zmatnenie pleti, optické zakrytie pórov a jemných vrások. Používam ho len príležitostne, keď mám pocit, že pleť nie je v najlepšej kondícií, alebo pri spoločenskom líčení. Obsahuje silikóny, čo je jasné už pri nanášaní. Krém je bez vône a má viskóznu konzistenciu. Svoju prácu robí veľmi dobre. Póry a vrásky sú menej viditeľné, ale so zmatnením by som bola veľmi opatrná. Po nanesení ho treba nechať na chvíľku "zavädnúť". Obsah tuby 30 ml a cena po zľave 3,69. Pokiaľ si pamätám pôvodná cena sa hýbala cca do 7 euro. 

No na koniec to nedopadlo najhoršie. Lacná Líza si slastne mädlí ručičky a ja som spokojná, že to pre moju peňaženku neskončilo tragicky. Ako to máte vy dievčence? Máte obchody, ktoré v žiadnom prípade nemôžete obísť? Prosím napíšte, že áno, nech nemám výčitky :o) 


Krásnu nedeľu vám praje nepolepšiteľná
Hela

4 komentáre:

  1. Helenka, ja si myslím, že sme takmer všetky rovnaké, len výber máme rôzny. Jedna drogérky, druhá obuv, či rôzne handry, handričky, no a ja galantérie :-))))
    Moje zásoby sú veľké, ale vždy mi ešte niečo chýba a kúpim :-)
    A to je dobre, máme oveľa krajší život, plnší a zaujímavejší, ako tie, čo nemajú takúto radosť. Tak teda: lovu zdar!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru Danka, treba si ten život spestriť. Som rada, že nie len ja mám nejakú tú úchylku :o) Ale viem si ťa živo v tej galantérií predstaviť. Oči jak baterky a v hlave to šrotuje, čo skôr hodiť do košíka. Celkom ako ja v drogérií. Pa a pekný týždeň.

      Odstrániť
  2. Myslím, že my ako ľudia máme denne toľko povinností a nepríjemností, že raz za čas si to predsa musíme s niečím spríjemniť. Odmeniť sa. Keby sme totiž neustále šetrili na veciach, ktoré nám síce robia radosť, ale bez nich sa kľudne zaobídeme tak by to podľa mňa určite dobre nedopadlo. Z toho vyplýva, že si vôbec nemusíte robiť výčitky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kristínka ja mám pocit že sa musím odmieňať neustále :-D Len tá peňaženka nie je bezodná :-( Joj a výčitky som už dááávno zamkla do pivnice, aby neotravovali. Pa pa

      Odstrániť