nedeľa, 3. apríla 2016

Power of make-up


Dnes opäť niečo z beauty sekcie. Veľmi rada sledujem na videoblogoch líčiace tutoriály. Neprestáva ma udivovať, čo všetko sa dá s trochou farby dokázať. Ako z bežnej dievčiny s rôznymi nedokonalosťami pleti, sa šmahom ruky stáva žiariaca diva, alebo prosím neurazte sa, niekedy by som povedala z nepríťažlivého káčatka, žena vamp. Nie nejdem kritizovať, ani ma to nijak nepoburuje. Len obdivujem ich zručnosť. Rada by som ich videla na živo, lebo viem, že kamera dosť pohlcuje farby, tak by ma zaujímalo ako ten make-up vyzerá na dennom svetle. Nedalo mi a skúsila som v miernejšej forme, silu make-upu na starnúcej pleti. Kde zobrať modelku tak na rýchlo? Obzerám sa, obzerám.... aha zrkadlo! No čo vystačím si aj s ním. Nemyslite, že som ješita a ukazujem tu len seba, ale keď ma kopne múza, väčšinou som doma akurát s manželom a toho by ste asi namaľovaného vidieť nechceli. Vlasy preč z tváre a poďme na to!






V ľavo vidíte holú pravdu, v pravo trochu "krajšiu" verziu holej pravdy. Viem, nie je to žiadny zázrak, ale musíte uznať, že na tú pani v pravo sa pozerá trochu lepšie. Stále som to ja, dokonca sa na seba aj podobám, len som tak trochu "vyretušovaná" make-upom.  A o tom to celé je. Nebáť sa ani vo vyššom veku siahnuť po šminkách a trochu poopraviť to, čo nám matka príroda už z krásy pomaly uberá. Ale s mierou a citom, aby sme to boli stále my. Aby na mňa zo zrkadla nehľadela nejaká cudzia osoba, ktorá večer po odlíčení niekam odíde a nechá doma manželovi starú raketu. Takto manžel vie, že tú starú raketu má stále, len cez deň je na ňu trochu príjemnejší pohľad. Berte to všetko dievčence s nadhľadom a s humorom. Veď líčenie je zábava a hra.

Krásne jarné dni vám praje vaša mierne "vzhľadná"
Hela

4 komentáre:

  1. Helenka, a mne sa práve to páči, že to robíš na sebe!
    Vidím rozdiel, ale aj tak si myslím, že ty nemáš tých chýb veľa!
    Páči sa mi o tej rakete :-) V noci je tma, môže byť vedľa neho aj stará raketa :-)))
    A to, že by sa ti muž dal nalíčiť, to je utópia :-)
    Na líčenie naozaj treba cit, niekedy sa mi zdá, že z mladých a pekných dievčat robia ľahké staré baby :-((((
    Tak ti prajem dobrý štart do nového týždňa!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj Danka, ďakujem za chválu, ale ešte som nestretla ženskú, ktorá by bola so sebou spokojná. Inak to nie je ani so mnou :o) A roky veru nezastavíš. Podstatné je si udržať dobrú náladu a pozitívne myslenie. Prajem pohodový týždeň, pa

      Odstrániť
  2. Veľmi sa mi páči tvoje jemné líčenie, ktoré skutočne vytvára dojem ako keby ste mali 20 rokov. Mali by si z vás niektoré dievčence brať príklad! Skutočne nádherné prirodzené líčenie :) Kika – Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti moja za milé slovká, ale tých 20 už nedobehnem ani keby utekali oproti :o) Ale podstatné je to, že my baby sme "nezmary" a snažíme sa zo všetkého vyťažiť to najlepšie čo sa dá, aj keď niekedy je to už tak trochu fuška :o))) Pa a teším sa na tvoje nové články.

      Odstrániť