nedeľa, 10. apríla 2016

Micelárka & goodie


Opäť raz moje kroky zablúdili do DM-ky, ale tentokrát do nášho okresného mesta. Dobre predpokladáte, neodišla som s "prázdnou".  Nebudem ukazovať celý nákup, len vypichnem jeden produkt, ktorý ma upútal. Všimla som si ho už pri minulej návšteve DM a je to zrejme novinka v regáloch. Reč je o dvojfázovej micelárnej vode 3v1 od Garnier. Doteraz mám skúsenosti s ich ružovou micelárkou  pre citlivú pleť a micelárkou Balea pre zmiešanú a citlivú pleť.


Pre začiatok urobím krátke zhodnotenie mojich skúseností s nimi. Nebude to nič obsiahle, pretože recenzií nájdete na internete nespočetné množstvo. Bude to výhradne len môj skromný pohľad na ne.


Ružová micelárka od Garnier na citlivú pleť je notoricky známa a veľmi obľúbená. Inak to nie je ani u mňa. Bola som s ňou spokojná, nedráždila pleť a robila to čo robiť mala. Zvládla aj odlíčenie očí, akurát s trochu väčšou spotrebou kozmetických tampónov. Na dvojfázový očný odličovač nemá.


Keď so objavila v regáloch DM micelárku domácej značky, bola som nadšená. Milujem Baleu a predpokladala som, že mám ďalšiu srdcovku. Až do chvíle, kým som ju nevyskúšala. Nehovorím, že sa s ňou nedá vyčistiť pleť. Dá, ale je dosť ťažkopádna. Miniete množstvo tampónov a mne na pleti ako keby penila. Takže mi nestačilo dočistiť pleťovým tonikom, ale poctivo umyť micelárku vodou  a až potom pokračovať v čistiacej rutine. Bolo jasné, že po jej spotrebovaní,  sa vraciam k ružovému Garnieru. Až kým som od nich nezbadala novinku v regáloch.


Po veľmi dobrých skúsenostiach s jej staršou sestrou, som mala vysoké očakávania. A veru nesklamala. Funguje podobne ako dvojfázový odličovač očí. Skladá sa zo zlatistej olejovej,  a priehľadnej tekutej zložky, ktoré treba pred použitím pretrepať. Prečo 3v1? Čistí, odstraňuje odolný make-up, skludňuje a to všetko jedným ťahom. Okrem micelov, obsahuje aj čistiace oleje, arganový olej a nezanecháva mastný povlak na pleti :-)Toľko reklama. Teraz moje skúsenosti s ňou. Voda je parfemovaná jemnou sviežou vôňou, čo mne nevadí, skôr naopak vyhovuje. Po pretrepaní sa obidve zložky krásne spoja. Čistenie s ňou je príjemné, pleť nedráždi a skutočne nezanecháva mastný pocit na pleti. Ani odlíčenie očného make-upu nie je problém, len jej to trvá trochu dlhšie. Predsa len očný odličovač sa mi zdá rýchlejší. Ale keď jej nechám na oku trochu viac času, make-up pekne rozpustí a stiahne. Takže eventuálne môžem ušetriť jeden krok pri čistení pleti. Okrem veľmi dobrej funkčnosti, sa mi páči aj obal. Dizajn je jednoduchý, čistý.  Cena produktu v DM je 5,99 za 400ml. Musím povedať, že budem mať veľký problém prinútiť sa dopoužívať micelárku z Balei. Hela má nového favorita :o)  A to nehovorím o tom, ako ma prekvapili pri pokladni. Pri zakúpení micelárky Garnier som dostala "goodie"!!!  No povedzte, kto nemá rád darčeky? A ešte také parádne a funkčné.


Šikovný, malý, skladací tmavomodrý dáždnik. Je pomerne kvalitný, pevný a po otvorení má slušnú veľkosť. 


Pozrite, aké prekvapenie ma čakalo po jeho rozprestretí.


No nie je úžasný? Okolo mňa môže zúriť pľušť a nečas, ale ja aj napriek tomu budem kráčať pod nádherným modrým nebom. Krása :o)


Spod modrej oblohy sa s vami lúči,
vaša užasnutá
Hela

5 komentárov:

  1. Helenka, tak teda ak micelárku, jedine od Garnier! Od nich používam šampón (zelený na lupiny) na vlasy a kondicionér (červený, ani neviem s akým účinkom).
    Ale dáždnik máš naozaj krásny, optimistický!!!!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru Danka zatiaľ zostávam verná Garnier. Z vlasovej kozmetiky som mala naposledy tuším tú červenú radu, na poškodené a farbené vlasy. A tiež som moc spokojná. Pa a pekný deň.

      Odstrániť
  2. Ja teraz používam micerálku od Garnier a je skvelá, mala som Baleu a presne veľmi penila a dosť bola lepkavá... Garnier zatiaľ vyhráva :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja teraz používam micerálku od Garnier a je skvelá, mala som Baleu a presne veľmi penila a dosť bola lepkavá... Garnier zatiaľ vyhráva :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že nemám len ja negatívne skúsenosti s Baleou, aj keď inak mám výrobky od nich rada. Ďakujem za koment a prajem pekný deň.

      Odstrániť