pondelok 25. apríla 2016

2 týždne prázdnin


Manžel ma odviezol materi!!! Vraj ma má plné zuby!!!

Nie, nebojte sa žiadna kríza. Len som na dva týždne vykázaná z našej domácnosti, aby som nezavadzala a aby to naša fenka prežila bez stresu. Prerábame. Už dlhšie sme plánovali obnoviť kúpeľňu, ktorá bola pôvodná, ešte po predchádzajúcich majiteľoch. Má už svoje roky a povedzme si na rovinu, moc krásy nepobrala. No a keď už sme sa rozbehli, presunieme aj našu pidi-midi kuchynku, do trošku väčšej haly. Ako na potvoru odfotila som kuchyňu, odfotila som halu, ale kúpelňu nie! Nahrala som si ju na foťák ako malé video, ale nepozrela som sa v akom formáte Oly nahráva. Samozrejme formát  "*.mov"  . Tak ak chcem video spracovať, mám dnes o zábavu postarané.


Takto vyzerá moja stará kuchyňa. 1,60m x 1,80m Týmto sa s ňou lúčim a ďakujem jej za výbornú službu, ktorú nám urobila. Ale je čas sa trochu posunúť, obnoviť a zväčšiť.  Nemajte obavy, miestnosť sa nestratí. Už má svoje ďalšie určenie. Helenka tam bude mať "trucovňu". Mám ju v hlave do detailov vypracovanú, vyčančanú a vyšperkovanú. Aj o tom bude v budúcnosti článok a fotoreport.


A toto je pohľad na halu z obývačky. Nie, nemám v nej špajzku, len popri kúpeľni trochu "pimpneme" aj ju. V hale budeme mať novú kuchynku, hneď po tom ako sa obijú steny, páni remeselníci sa popasujú z vlhkosťou a nanovo sa omietne. Už sa na to teším. Prosím nevšímajte si ten neporiadok, fotila som v plnom prúde balenia, odkladania a premiestňovania. Náš skoro osemdesiatročný domčúrik vyzerá ako skladisko. Ale to sa poddá. Keď budem upratovať, urobím nemilosrdnú čistku. Nechám skutočne len to, čo používame. Bóóže, už nech to je hotové. Aby ste z toho aj vy niečo mali, určite to nafotím a ukážem vám to.

Dnes len tak v krátkosti, ale keďže mám 2 týždne nútených prázdnin, budem prispievať trošku viac. Držte sa, držte palce mne a nášmu stavebnému počinu. 


Pa pa pa a pekné dni vám praje
vaša "nedočkavá"
Hela

6 komentárov:

  1. Tak Helenka, ale som sa neskoro v noci dobre zasmiala! Páči sa mi, keď si človek dokáže robiť srandičky sám zo seba! Ale máš dobrého manželíka, že ťa vysánkuje na dva týždne a prídeš si na hotové!
    To s tým skladom všeličoho dobre poznám. Mne sa totiž všetko zíde, keď aj raz, ale zíde :-))) A už v starobe nerobím ani čistky, lebo som na to lenivá :-)))
    Uži si to pri mame, určite ti bude pri nej dobre a teším sa na nové príspevky. Veď budeš zažívať niečo nevšedné celé dva týždne!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj Danka, všetko to vyzeralo tak ružovo. Odídem na dva týždne, páni majstri všetko spravia, prídem domov poupratujem a hotovo. No mala som veru ružové okuliare. Na jeden deň sa nám stratil pán majster. Z obchodu nám dodali opačnú kombináciu farieb obkladu a správne nám dovezú až v priebehu pondelka(aspoň dúfam), elektriku nám museli celú prekopať aj s ističmi,.... no čo tu budem písať. A to som si myslela, že si tie dva týždne odpočiniem. No fyzicky sa nenarobím, ale telefón na uchu a riešim s mužom, kde čo horí. V piatok som sa bola pozrieť a vyzerá to u nás ako po výbuchu. Holé steny, všade malta, prach a neporiadok. Tak si už len držím palce, aby sa už nič nepokazilo. Na internet som ani nepomyslela. Zajtra som sama doma, tak vytiahnem Olyho a mám tam nachystané nejaké produkty na recenziu, už mi chýbajú len fotky. Dúfam, že ma to aspoň na chvíľku odpúta od nášho stavebného projektu. Pa a pekný deň o)

      Odstrániť
  2. Vidím, že máte doma veselo. Už sa neviem dočkať, ako to bude vyzerať po úpravách. Verím, že budete spokojní, keďže ste do toho museli investovať (a stále investujete) veľa síl. Voľný čas si užite naplno a majte sa skvelo... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Kristy, veselo ako veselo :-) Momentálne som v stave totálnej frustrácie. Termín ukončenia sa neustále posúva. To som si musela v práci vymodliť ešte dva dni dovolenky. No na trafenie. Ale až to bude, asi si s mužom buchneme bublinky :-) Pa a pekné dni.

      Odstrániť
  3. Tak to je manžel ze zlata, že vše udělá takto sám přeju ať se koupelna líbí!

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj tak on to nerobí, len dozerá. Ale už je veru na "Pánov majstrov" aj nepríjemný a to je pri miernej povahe môjho manžela čo povedať. Naši páni majstri asi zamrzli v hlbokom socializme, alebo prebrali mentalitu zo slnečného juhu a pracujú štýlom "maňána, maňána...". Keby človek nemusel chodiť do práce, tak by som to možno rozchodila, ale bez fungujúcej vody a hlavne toalety je "non sens". Ale už dúfam, že tento týždeň aspoň to bude v prevádzke. Ale aby som nebola taká negatívna, prácu som dnes skontrolovala a to čo je zatiaľ urobené, vyzerá k svetu. Vďaka za návštevu, idem nakuknúť k vám, pekný deň.

      Odstrániť