nedeľa 6. marca 2016

Svrbenie v peňaženke


V sobotu sme s manžom vybehli na potravinový nákup do Lidla. A to by som nebola ja, keby som neprešmejdila "non food"  koše. Objavila som sivo-melírované šaty, jednoduchého klasického strihu. Nebudem ich nosiť ako šaty, skôr ako tuniku na legíny. Taká bola myšlienka!


A myšlienka je pôvodcom činov a tak so mnou museli domov aj legíny.



Nie som veľkým fanúšikom legín, akosi sa v nich necítim :o) A samozrejme po oblečení som sa v tom aj utvrdila. Materiál kvalitný, pás mierne spevnený a široký, tým pádom sa nezarezáva v drieku, ale zároveň ani moc nedrží. Nie, že by mi padali, ale rolovali sa nad kolenom, z čoho som bola značne nervózna. Pridávam foto z Instagramu (sorry za kvalitu - mobil).



Jednoducho legíny nie je moja šálka kávy. Šaty stáli 8,99, veľká spokojnosť a "gačure" 4,99, ktoré som si mohla ušetriť. Samozrejme berte to s rezervou, legíny sú kvalitné, len jednoducho nič pre mňa.
No ale keď už som bola vyštafírovaná a v peňaženke ma "svrbeli" zľavy do Tesca, nahovorila som manžela na nákupy aj v nedeľu.
Ako prvý mi do oka padol modrý pulóver. Je v krásnej kráľovskej modrej, s trojštvrťovým rukávom, z tenkej a jemnej pleteniny. Ľahulinký jarný kúsok.



Cena 13,- euro. To nie je až taká hrôza :o) Veď mám 16,- eurovú poukážku. Ešte stále som v pluse. Takže som sa rozbehla minúť zbytok zľavy. V kabínkach som bola asi 3x a aj keď mi vybrané oblečenie sedelo, nič ma neoslovilo natoľko, aby to skončilo v mojom košíku. Poznáte to! Na niečom mi nesedela farba, z niečoho mi trčala prdel, v niečom som vyzerala ako vorvaň... Jednoducho typická ženská. Až som narazila na svetlo sivý cardigan. Je "hacafrakového" strihu bez zapínania, s viazačkou v páse. Ideálny kúsok na teplejšie jarné dni. Opäť materiál jemný, padavý. Farba už nie je až taká jarná, no ale čo! Veď šedá a sivá je predsa nová čierna :o)  Z ceny som už taká odvarená veru nebola, celých 22,- euro. Ale to by som nebola ja, keby som si to neodôvodnila. Veď ten krásny modrý pulóvrik stojí len 13,-  , tak uplatním celú zľavu 16,- euro na cardigan a teda jeho cena bude 6,- euro. No nekúp to! A potom, že ženy nerozmýšľajú logicky ;o)



Spokojná si to šiniem cez uličky s oblečením k pokladni. Ale... kúsok pred pokladňou (asi 30m, aby ste boli v obraze), stojan s peňaženkami a hodinkami. No povedzte, ako mohli vedieť, že mi chýbajú hodinky v striebornom prevedení??? No ale to už je aká náhoda? Tak som tam tak nerozhodne prešľapovala, až to manžel psychicky nevydržal a hovorí: "Prosím ťa hoď si ich tam a poďme!!!" No nie je on zlatíčko :oD ? 



Opäť jeden jednoduchý, elegantný kúsok. Cena 15,- euro (však to nie je ani 20,-).  Suma sumárum, veľmi vydarený nákup v celkovej sume 50,-euro, po zľave 34,- .  Hlavne že je Helenka spokojná.


Ako to máte vy dievčence s nákupmi a zľavami? Ako si odôvodňujete neplánované nákupy? Budem rada za každý nový a zaujímavý dôvod k nákupom.

Prajem pekný už skoro jarný týždeň,
vaša veľmi spokojná
Hela

PS: Ospravedlňte kvalitu fotiek, ale z veľkej radosti som to musela nafotiť hneď po príchode domov a keďže bolo už pol šiestej, svetelné podmienky už neboli nič moc. Pa pa pa ...

2 komentáre:

  1. Hihihi, dobre som sa zasmiala :-)
    Kedysi ma takéto nákupy celkom bavili, ale už dávno nie. Jednak som teta obezitka, na mňa už toho moc v obchodoch nemajú, a jednak, keď študovali deti (4), nemala som nazvyš peňiažky, skúsila som to so sekáčmi a ostalo mi to :-) Od jesene už aj posledné dieťa na seba zarobí, čo-to by som si mohla kúpiť, ale už ma to neláka!
    Ale rozumiem ti, to istotne chápem, ja som taká v určitých obchodoch - galantéria, metrový textil, porcelán....všetko by som brala :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dani som rada, že som ťa pobavila. Neboj, zitka obezitka je aj moja dôverná kamarátka. Len akosi sa jej ešte stále snažím dokázať, že ma nezdolá a ja tie pekné kúsky v tých obchodoch aj napriek svojim rozmerom ešte nájdem. Sekáče mám aj ja veľmi rada, len musím za nimi cestovať a hlavne cez víkendy bývajú zavreté. Keď sa dostanem do mesta a vydá mi čas, rada sa v nich popremŕvam. Ale som rada, že každá máme tú svoju úchylku, veď ten svet by bol neveselý, keby sme si nerobili tie drobné radosti :o) Pa pa a pekný týždeň.

      Odstrániť