utorok, 22. marca 2016

Review


Ako som sľúbila, pridávam hodnotenie tieňov z minulého príspevku. Do práce chodím na pol siedmu, takže okolo šiestej už som väčšinou namaľovaná. Fotky som urobila  o štvrtej popoludní. 



Použila som paletku číslo 2,  Warm Nudes. Tiene sú nanesené na báze z Avonu. Pôvodne som chcela urobiť fotku aj ráno hneď po nalíčení, ale to by bol pre mňa asi nadľudský výkon a ani svetelné podmienky nie sú tak skoro ráno žiadna sláva.



Ako vidno na fotkách, tak make-up pleti je už po desiatich hodinách "notne jetý" a naviac Oly je nemilosrdne presný. Ukáže každú chybičku, pehu a nerovnomernosť pleti, ktorú naše nedokonalé oko bežne nevníma. No však nechcem vyhrať súťaž krásy, ale hodnotiť tiene, takže dúfam že mi ten ksichtík prepáčite :o)  Poďme k očiam. Líčenie očí som robila bežné, denné, nič dramatické. Použila som štyri odtiene, svetlo ružovú na celé viečko a pod obočie z paletky 2, matnú stredne hnedú z paletky 1  na prehĺbenie ohybu oka a ako podklad na dobré rozmazávanie najvýraznejšieho červeno-bordového tieňa opäť z paletky 2. Štvrtý odtieň bol krásny meňavý broskyňový odtieň, opäť paletka 2, ktorý som dala na stred pohyblivého viečka. Tá sa mi v priebehu dňa trochu stratila, nie je taká výrazná, ako čerstvo po nanesní. ( Baby, keby ste ma videli ako stále odbieham od PC k zrkadlu, aby som to správne popísala.... )
Líčenie je v reále sviežejšie, jasnejšie. Fotoaparát dosť pohltil farby a tá meňavá broskyňková, ako keby tam ani nebola, ale pri každom odbehnutí k zrkadlu sa utvrdím, že tam je :o).  Jednoducho sa musím zdokonaliť v práci s Olym. Verdikt? Všeobecná spokojnosť. Pomer cena a kvalita je výborná. Kvalitou by som tiene prirovnala k paletke MakeUp Revolution, čo si myslím, že na paletku z KIK, je veľmi slušný výkon. Je fakt, že zatiaľ  som z každej paletky vyskúšala asi štyri tiene a môže sa stať, že niektorý z tých nevyskúšaných môže byť slabší, ale už aj tak sa mi tie tiene oplatili.


Lacná Líza mala zas raz dobrý čuch na super "kup". Dúfam, že jej to vydrží.

Pa pa pa a pekný predveľkonočný týždeň 
vám praje spokojná 
Hela

2 komentáre:

  1. Helenka, to, že fotíš svoju kozmetickú prácu na sebe ja považujem práve za veľké plusko! Veď sme také - nedokonalé, ale pekné :-) Nie je umenie vyčačkať nejakú skoro dokonalú 15-tku a vyzerá potom na 25! Umenie je urobiť z 50-tky 35-ku! Hahaha!!!
    Ale to nehovorím celkom o tebe, veď ani neviem, koľko máš! Ale ti poviem, že tomu rozumieš a vieš to! Trochu, i keď len teoreticky, tomu rozumiem :-)))
    A najviac ma z dnešného tvojho mpríspevku potešil záver - Lacná Líza je dobráááá!
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Danka, veru hovoríš aj o mne. K polstoročnici to mám už o slepačí krok (čiže rok). Ale nevidím dôvod, aby to bolo na prekážku pri blogovaní. Veď aj keď sme žienky trolinka zrelšie, mali by sme sa navzájom motivovať, inšpirovať a snažiť sa vyťažiť zo života všetko to pekné a pozitívne, čo nám ponúka. Nehanbiť sa ukázať nedokonalosť, veď keby sme boli všetky krásne, štíhle, bez chýb a vrások, stratil by náš svet všetok pôvab a rozmanitosť. V mladosti je každá žena pekná aj bez šminky, ale presne ako hovoríš, nás už to dá trochu práce, aby sme nejaký ten rôčik vymazali :o) A čo sa Lacnej Lízy týka, toto určite nebol jej posledný záťah. Ďakujem za milé slovká a prajem krásne jarné sviatky, pa pa.

      Odstrániť