nedeľa, 20. marca 2016

Lacná Líza


Vždy keď vybehneme na nákupy potravín autom, nemôžem obísť náš malý "storeland" v Dubnici. Samozrejme, že musím nazrieť aj do obľúbeného textilného diskontu KIK. Chodíme tam hlavne na sušené mäsíčko pre našu čivavku Vavku. Teda to je oficiálna verzia, aby som mala dôvod tam vbehnúť. Poznáte to. Je to obchodík plný všakovakých krásnych zbytočností, ktoré nutne potrebujete. Ani tentoraz to nebolo inak :o)
Prejavila sa u mňa lacná Líza. Tak volám stav, keď mám dojem, že za malú sumu urobím super nákup. A tak keď som tam zbadala dve paletky očných tieňov, začala som po obchode krúžiť ako hladný sup okolo zdochliny. Presviedčala som samu seba! To určite nebude žiadna sláva, nič nevydržia, neber si ich, budú prášiť... Asi po treťom okruhu som zamierila k pokladni a opýtala som sa na cenu.


3,19

Jedna paletka dvanástich tieňov za 3,19 ??? Uznáte, že bez toho nemôžem byť. A tak lacná Líza zas raz zvíťazila. Tak sa poďme na tie krásavice pozrieť.


Paletky majú čierny plastový obal s priehľadným výrezom na vrchnáku, takže odtiene sú jasne viditeľné. Čo si myslím je veľké plus pri výbere. Balenie nie je žiadny luxus, ale v drogérií som videla aj horšie a za úplne inú sumu.


Obsah paletiek je 15,6g. Na jeden tieň vychádza 1,3g, pričom bežná gramáž mono tieňov sa pohybuje cca od 1,8g hore. To nie je až také zlé. Doba trvanlivosti po otvorení je 12 mesiacov. Ale nakoľko je to práškový produkt, myslím si že pokiaľ nezmení vzhľad, arómu a konzistenciu, nebude problém ho používať aj o niečo dlhšie. Vyrobené v Číne. Ani v tomto nevidím žiadny problém. Podľa etikety je jasné, že zadávateľom je nemecká firma a tí pokiaľ viem majú dosť prísne spotrebiteľské zákony. Dnes už v Číne produkujú aj renomované značky.


Paletka 1 - Classic Nudes

Paletka obsahuje krásne nude farby, od svetlých rozjasňujúcich, cez hnedé, bronzové, až po výrazné šedé a antracitové.


Tri odtiene sú matné, ostatné so shimmerom. Trblietky sa na prvý pohľad zdali byť výrazné, ale po tom čo som do nich siahla a zotrela vrchnú vrstvu, zostali jemné, skôr lesklé ako trblietavé. Konzistencia tieňov je príjemná, matné sú trochu suchšie a pevnejšie, trblietavé práve naopak, maslové a mäkšie. Tiene sú trochu prášivé, ale s tým som sa stretla aj u iných značiek, takže to nie je žiadna tragédia. Poďme na "swatche".




Ako vždy matné a svetlé odtiene sú trochu slabšie, ale ani to nie je nič nezvyčajné. Pigmentácia na prvé siahnutie je pomerne slušná. Každé balenie obsahuje hneď dva aplikátory. Sú latexové, takže v prípade núdze by sa s nimi dalo aj nalíčiť.


Paletka 2 - Warm Nudes

Druhá paletka sa pohybuje v ružovkastých odtieňoch, od svetlo ružových, cez ružovo hnedasté, až po tmavo bordové. Je tam len jeden matný tieň, čo je tak trochu na škodu.


Všetko o obsahu a konzistencii sa opakuje ako pri prvej paletke. Takže poďme rovno na stery.




Pri prvých dvoch fotkách sterov mi kamera nezaostrila ruku, ale paletku, čo som si všimla až keď som spracovávala článok. Holt nositeľka okuliarov.  Ale odtiene sa myslím dajú rozoznať a zas pre zmenu  je krásne vidieť konzistencia tieňov.  
Suma sumárum, som s nákupom spokojná. Čo sa výdrže tieňov týka dám vedieť po prvom líčení. Ale už podla konzistencie do nich vkladám veľkú nádej a myslím, že s bázou to bude fajn. Po odskúšaní určite poreferujem.

A čo vy dievčence? Máte tiež takú lacnú Lízu? Alebo dokážete takým zaručeným úlovkom odolať.

Dnes vás miesto Hely zdraví vaša 
lacná Líza

3 komentáre:

  1. Dobre som sa zasmiala! Sme snáď všetky rovnaké :-)))
    Ale názov Lacná Líza si musím zapamätať!
    Ja tiež vždy v tomto obchode náramne potrebujem, nie tohto druhu, ale vždy tam majú nejaký kýblik, mištičku, škatuľku, či inú čačku, ktorá sa mi hodí :-)))
    O týchto tieňoch poviem našim žiačkam - kozmetičkám a kaderníčkam, oni určite neodolajú! Myslím, že rovnaký tovar majú na celom SK.
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dani to som rada, že som neni sama takto "postihnutá". Milujem obchodíky typu Tedy, KIK, Pepco... Sú skutočne pre každú peňaženku, či už tenšiu, alebo hrubšiu :o) Som rada, že si sa u mňa pobavila. Tiene pomaly testujem a zatiaľ som spokojná. Pre študentky vrelo odporúčam. Určite sa nájdu aj kvalitnejšie tiene, ale ani tieto sa veru nestratia. Pa a prajem pekné sviatky.

      Odstrániť
  2. Tak tu druhu by som brala .... Heli ak by si mala niekdy moznost možeš mi kupit .... super cena a vzyeraju dobre ..mala som paletku no tak neštastne mi padla ze sa vsetko rozdrvilo a slo do kosa sice mala som ju dlho ale bola som zvyknuta ...a aj farebne by mi sadla ....dakujem mas moj obdiv obchody su pre mňa za trest:) a mám ich od ruky takže ma neláka len ked "musím" nahdažem co treba a frčím dom....
    paaaaaaaaaaaaa
    M.

    OdpovedaťOdstrániť