nedeľa 13. marca 2016

COLOR BLOK


Rozmýšľala som o čom spraviť ďalší príspevok. Bude to haul, recenzia, kuchynský príbeh? Fotiek mám nafotených hojne a ako som si ich obzerala, zbadala som, že prevláda na nich jedna farba. Modrá! Tu ma napadlo, čo tak spraviť mini sériu COLOR BLOK. Každý takýto príspevok bude namixovaný napríklad z beauty sféry, fashion, food, alebo čohokoľvek zo života v jednej farbe. Tak som vylovila všetko, čo som mala na fotkách v modrej farbe a znova nafotila. 

BLUE



Začnem lakom od ESSENCE. Je to krásna tmavomodrá farba, ktorá po nanesení má matný, akoby semišový finiš. Má vysokú kryciu schopnosť. Ak ho chcem mať matný, kvôli výdrži nanášam dve vrstvy. Niekedy však mám chuť na lesk. Vtedy ho nanášam v jednej vrstve a prekryjem gélovým top coat-om, tiež od ESSENCE. Štetčeky lakov tejto značky sú široké a pracuje sa s nimi veľmi dobre. Cena bola myslím okolo 1,70. (Helenka zapatrošila bloček:o)


Hodinky AURIOL som si kúpila v Lidli. Sú jednoduchého športového vzhľadu, so strojčekom Quartz a sú vodotesné do 5 bar. Koliesko okolo hodiniek je otočné a malo by slúžiť na odčítavanie času, napríklad pri HIIT tréningu, alebo pri iných intervalových športoch. Popis bol slabý, takže neviem ako to funguje. Ak niekto viete, poučte ma, budem rada. Cena bezkonkurenčná, 4,99 eur.


Bodkované polo tričko je z Bonprix. Zapínanie je zaujímavé tým, že každý gombík je iný. Zloženie materiálu je 95% bavlna a 5% elastan, vo vzhľade piké. Viem si ho živo predstaviť s bielymi letnými nohavicami a bielymi plátennými teniskami. Cena fajn  6,99 .


Vrátim sa ku kozmetike. Tieto hydratačné kapsule Balea na očné okolie už som mala niekoľko krát a vždy sa k nim vraciam. Koncentrát obsahuje extrakt z rias, ktorý dodáva dlhodobú hydratáciu a olivový olej, ktorý pôsobí upokojujúco a tiež hydratačne. Intenzívna kúra je na 7 dní. Ja ich používam každý druhý , alebo tretí deň. Obsah kapsule je číry, jemnej olejovitej konzistencie, so sviežou vôňou. Hladko kĺže po pleti a nezanecháva na nej ťažký olejový povlak. Množstvo vystačí nie len na okolie očí, ale v pohode s ním natriete celú tvár. Cena opäť bezkonkurenčná 2,19.


Ďalšou mojou stálicou z Balea rady, je dvojfázový odličovač očí na vodeodolný make-up. Opäť je to produkt, pre ktorý sa vraciam do DM-ky pravidelne. Viem že názory naň sa rozchádzajú, niekto ho miluje a niekto zatracuje. Ja sa radím do prvej kategórie. Neštípe v očiach, spoľahlivo odstráni to čo odstrániť má a mne nezanecháva olejový film na očiach. Dôležitá je správna aplikácia. To že sa musí najprv pretrepať, snáď ani nemusím písať. Aplikujem ho na vlhký kozmetický tampón, jemne pritlačím na oko a po malej chvíľke stiahnem smerom dolu. Oko "nebrhlím", ale opakovane stieram smerom dolu. Prečo na vlhký tampón? Tým že je tampón mokrý, nenasaje do seba toľko produktu ako suchý a nemusím toľko tlačiť na oko, aby sa odličovač dostal tam kam má. Je dermatologicky a očnými lekármi testovaný (tak stojí na obale).  Môžu ho používať aj osoby nosiace kontaktné šošovky. Zloženie  s Provitamínom B5 dodáva hydratáciu a pružnosť citlivej oblasti očného okolia. Cena 1,79 eur. Dobré nie?


A do tretice opäť Balea. No som proste "DM-junky". Osviežujúci sprej Aqua. Je určený na osvieženie hlavne v letných mesiacoch, čo ma dosť mrzí, lebo v zime je dosť ťažké ho zohnať (neviem či ho vtedy DM sťahuje z ponuky). Pri tom ako hydratácia v prekúrených miestnostiach, je úplne ideálny. U mňa ešte funguje ako fixátor na make-up. Po namaľovaní postriekam z väčšej vzdialenosti celú pleť a nechám zaschnúť. Žiadna chémia, len čistá voda. Tým som vám už prezradila aj jeho zloženie. Voda a dusík. Možno sa niekomu zdá smiešne platiť za obyčajnú vodu, ktorú by som si mohla napustiť do fľašky s rozprašovačom. No pre osvieženie určite áno, ale pre fixáciu líčenia rozprašovač nevytvorí ten aerosolový efekt jemného oparu, skôr rozpráši malé kvapky vody a to by som ten make-up skôr rozmočila ako zafixovala. Cena orientačne okolo 1,59 (opäť chýbajúci paragon). 

 Tým by som svoj prvý COLOR BLOK ukončila. Napíšte mi čo si myslíte o novom formáte. Páči sa vám? Som zvedavá na vaše názory a vopred ďakujem za postrehy.

Príjemnú nedeľu a pohodový pracovný týždeň,
Vám želá vaša modrá
Hela

4 komentáre:

  1. Helenka, dostala si skvelý nápad! Bude to také pestré, napriek tomu, že iba jednej farby. Z každého rožka troška :-)
    Tričko sa mi páči a v lete bude príjemné na nosenie, tá kvalita je fajn, no a bodka, to je moje :-)
    Značka Balea je v pomere k cene veľmi dobrá. Ja síce neholdujem kozmetike, ale naše žiačky kozmetičky a kaderníčky si značku veľmi pochvaľujú.
    Teším sa na ďalšiu farbu!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa ti nápad páči :o) Pomaly triedim výrobky a rozmýšľam čo všetko sem môže ešte zaradiť. Nebude to hneď, aby to na blogu nebolo monotónne, ale poprekladá inými článkami. Teším sa na naše ďalšie blogové stretnutia, pa

      Odstrániť
  2. uplne super napad na clanok :) tesim sa az raz bude ruzova:)
    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka za koment :o) Už mám nejaké ružové vecičky v merku. Pa a idem nakuknúť na GA :oD

      Odstrániť