nedeľa 28. februára 2016

Bahnenie


Posledné týždne boli v práci hektické, čo sa samozrejme odrazilo aj na mojej pleti. Póry mierne zanesené, pleť sivá, unavená a bez života. To chce nápravu. Masku som si veru už dlho nedávala (hanba mi!). Nie že by som žiadnu nemala (to sa snáď u mňa ani nie je možné), ale poznáte to.  Niekedy nie je čas, niekedy nie je chuť a niekedy nie je ani jedno, ani druhé. 
Rozhodla som sa pre bahennú masku od firmy EZO, ktorú som kúpila ako ináč, v DM-ke.  Budú to také  "first impressions & experience".


Maska obsahuje špeciálne zmäkčené prírodné minerálne bahno z Mŕtveho mora a výťažky z Aloe Vera. Obsah sáčku je 15 g bahna, ktoré je zabalené v dvoch obaloch. Vrchný papierový obal je v hornej časti perforovaný, čo uľahčuje rozbaľovanie. Vnútri sa skrýva striebristé vrecko s maskou. 


Bahienko je svetlo sivej farby, jemnej, ale hustejšej konzistencie. Štetcom sa dá krásne naniesť a rozotrieť po pleti. Má sviežu, nie moc silnú vôňu. Nemohla som si spomenúť, čo mi tá vôňa pripomína. Potom mi to doplo. Gáfor... Ten má svoju špecifickú, silnú arómu, ale v tejto maske tú vôňu cítiť len ako slabý podtón, zmiešaný ešte s nejakou bylinkovou vôňou. Teda aspoň tak som to cítila ja. Pozrela som si zloženie a gáfor to neobsahuje. Ale obsahuje to celkom fajn veci, ako bahno, vodu, kaolín, vodu z Mŕtveho mora, minerály, magnézium, kalcium, draslík, nejaké oleje a hlavne neobsahuje žiadne strašiaky dnešnej doby, parabeny.
Bahno sa aplikuje na dobre vyčistenú pleť. Nechá sa pôsobiť 10 až 15 minút. Maska na pleti zaschne a pekne ju "zabetonuje".  


Po zaschnutí som mala pocit stiahnutej pleti, ktorý sa po opláchnutí vlažnou vodou stratil. Ja umývam masky hubkou, ktorá je na fotkách hore. V suchej forme je tvrdá, vo vlhkej mäkká a poddajná. Dá sa vyvárať, čím spĺňa aj moje hygienické nároky. Ale hlavne je pórovitá. Tým pádom dokáže stiahnuť z pleti väčšie množstvo masky, pri menšom tlaku na pleť, ako napríklad kozmetické tampóny. A o ekonomickej úspore ani nehovorím. Samozrejme ju treba po určitej dobe vymeniť (zavisí to od frekvencie používania a údržby). 


Vráťme sa k maske. Pleť je po umytí svieža, vyživená, ružová, na dotyk jemná a hladká. Na fotke som hneď po umytí, ešte pred nanesením krému a ako vidíte "in natura", bez filtra :o). S výsledkom som nadmieru spokojná a určite si masku zadovážim opakovane. Cenu si už presne nepamätám, ale bolo to od 2 do 3 euro, čo nie je taká hrôza. Masku vrelo odporúčam. 

A čo vy dievčence? Používate masky? Máte nejakú obľúbenú? 
Dajte vedieť, budem rada.

Pekný zbytok nedeľe praje, vaša vybahnená 
Hela

2 komentáre:

  1. Masku som už mala možnosť vyskúšať a bola som nesmierne spokojná. Fotky sú strašne milé a kvalitné. Skvelá recenzia :) Kika – Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kristy, ďakujem za milé slovká. Masku si určite zaobstarám znovu pokiaľ ju ešte budú mať. Pa a prajem pekný týždeň :o)

      Odstrániť