nedeľa, 17. januára 2016

Zľavy, zľavky, zľavičky....

      

      Kto ich nemiluje? Myslím, že taký človek snáď ani neexistuje. Som držiteľkou vernostnej karty DM, ako nejedna žienka v tejto malej zemičke. A samozrejme sa snažím zľavy zo sveta plného  výhod využívať. Keď už tie vernostné bodíky zbieram, tak som rada ak ich môžem vytrieskať na niečo užitočné. Tento raz som si vybrala veci rýdzo praktické. Bodov som mala nazbieraných hojne, takže zľavové knižky mám dve. Ako osôbka praktická som si uplatnila hlavne bonus na pracie tablety a aviváž. Používam ich bežne, tak prečo nie? Originál balenie 38 vankúšikov stojí v DM 10,79 eura. Moja zľava na balení je 2,70 eura. Kúpila som balenia dve, takže úspora 5,40. To sa dá, nie?  


     Poďme ďalej. Aviváž je síce len litrová, ale na každej je 50% zľava. Pôvodná cena 2,89  , po zľave 1,44 eura.  Opäť som kúpila dve, takže úspora 2,90.  Tým ešte nekončím.


        Potrebovala som si kúpiť jednorázové holiace strojčeky, takže som prelistovala brožúrku. Jednorázové tam neboli, ale narazila som na zaujímavý strojček od WILKINSON Quatro for women Bikiny. Nepýtajte sa ako funguje, ešte som ho ani nerozbalila. Ale strojčeky od tejto firmy som už mala, boli fajn, tak prečo neskúsiť niečo nové. No poviem vám, že origoš cenu 12,49 by som v živote nedala! Ale 6,24 ???? To ide. 


       Takže suma sumárum, celková úspora 14,55. To je slušné, čo poviete. Zľiav je v knižke ešte viac. Ale tento raz som skutočne kúpila len to čo mi chýbalo a považovala som za nutné. Mám knižku 11/12 2015, a platí do 31.01.2015. Hmmm..... možno si ešte niečo zaobstarám. Láka ma 25% bonus na jeden kus oblečenia v C&A. Uvidíme :o) . Nie že by som si z kozmetiky nič nevybrala, ale nemusím mať všetko.   
        Ako to máte dievčence vy so zľavami? Využívate ich, alebo necháte prepadnúť. Podeľte sa o postrehy, budem veľmi rada.


Vaša veľmi spokojná
Hela









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára