nedeľa, 31. januára 2016

Jessa

     Vždy, keď niečo kozmetické spotrebujem, moje kroky automaticky zamieria do DM-ky. Tento raz to bol sprcháč na intímnu hygienu. Nejdem tu poučovať, že treba používať intímnu kozmetiku a prečo je dobré ju používať. To si môže každá žienka v prípade záujmu "vygoogliť". Ja chcem upozorniť na jednu značku, ktorá mne akosi unikala, aj napriek tomu že hygienické vložky z tejto rady poznám. Je to domovská značka DM-ky, Jessa. Zamierila som k regálu s intímnou kozmetikou pre Lactacyd s mentolom, ktorý som doteraz používala. Mala som čas, tým myslím, že mi manžel netrpezlivo nedupkal za chrbátom, tak som trochu pozornejšie študovala sortiment. Oči mi padli na gely Jessa. 


Prvé čo ma upútalo bola etiketa s "öko-test". Znamená to že výrobok bol testovaný nemeckým časopisom Öko-test magazin. Tento časopis testuje výrobky z rôznych odvetví, zverejňuje ich recenzie a hodnotenia. O magazíne je známe, že jeho kritériá sú prísnejšie ako kritéria zákonodarných orgánov (zdroj wikipedia). Je to niečo podobné, ako test magazín na RTVS, alebo časopis dTest.   Jessa dostala známku gut=dobrý.  Tak prečo ho neskúsiť.


Vybrala som si umývaciu emulziu Sensitiv, s kamilkovými výťažkami  a  kyselinou mliečnou, ktorá podporuje prirodzenú rovnováhu ph-prostredia v intímnej oblasti. Ďalším plusom bol obsah balenia 300ml, čo je o 100ml viac ako má Lactacyd. Aj cena je veľmi zaujímavá - 2,19  , čo je oproti skoro piatim eurám (podľa toho kde Lactacyd kúpim), viac než priaznivá.


Po vytlačení z tuby má výrobok gélovú konzistenciu, s jemnou, čistou, mne veľmi príjemnou slabučko mydlovou vôňou. 


Po napenení sa konzistencia zmení na emulznú až krémovú. Vôňa sa jemne rozvinie, ale nie je vtieravá. Po osprchovaní zanecháva veľmi príjemný pocit a čo je hlavné, nevysušuje sliznicu. Som z neho nadšená. Myslím že som našla ďalšiu stálicu z DM-ky. Aké máte skúsenosti s intímnou kozmetikou vy dievčence? Budem rada ak sa o svoje skúsenosti podelíte.

Vaša nadšená
Hela

2 komentáre:

  1. Ja nemám skúseností veľa, dlho som používala len obyčajné mydlo, potom bežný sprcháč. Môj syn však nedopustí na DM-ku, kupuje u nich skoro všetko, čo potrebuje do domácnosti.
    Ale toto rada vyskúšam :-)
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár :o) Ja DM-ku milujem, všeobecne som neskutočný maniak na drogerky. Milujem skúšanie všelijakých nových vecí a to nie len kozmetických. DM sa mi páči hlavne pre to, že tam dostať nie len drogériu a kozmetiku, ale môžem si tam v pomerne slušných cenách kúpiť zdravú stravu, výživové doplnky, čaje, alebo napríklad vyvolať fotky z mobilu. Ešte raz ďakujem za milý komentár a prajem pekný týždeň. Pa

      Odstrániť