nedeľa 24. januára 2016

Intímne Wilkinson

     V minulom príspevku som sa podelila o radosť zo zliav. Najväčšiu zľavu som mala na holiacom strojčeku so zastrihávačom Wilkinson for woman bikiny. Tu sú moje skúsenosti s ním.



Balenie strojčeka je veľmi pekné, farebné a .... málo informatívne. Otáčala som ho zo všetkých strán a nejakej rozumnej informácie, okrem toho že je to "2in1" , som sa akosi nemohla dobrať.  Až kým som strojček nerozbalila.



Na vnútornej strane škatuľky som našla návod a obrázok, ako vložiť baterku a spustiť zastrihávač. Hmm.... , neviem. Ja som strojček kupovala zo zvedavosti a hlavne v zľave. Keby som ho chcela kúpiť v plnej cene a z balenia sa nedočítam nejakého solídneho popisu funkcií, vrátila by som ho určite do regála.  



Balenie je vo vnútri krásne ružové s bielou kvetinovou kresbou a okrem samotného  "holítka", obsahuje aj baterku a stojan. Čo ma teda dosť prekvapilo, neobsahuje ani jednu náhradnú hlavicu.



Veľmi ma potešilo, že držiak sa dá prísavkami upevniť na stenu. Strojček sa mi nemusí povaľovať niekde na okraji vane, alebo v poličke. Môžem si ho upevniť tak, aby som ho mala vždy po ruke a určite aj z hygienického hľadiska je lepšie, keď je v zvislej polohe. Už len kvôli osychaniu holiacej a zastrihávacej hlavice.



Uvedenie strojčeka do chodu nie je náročné.  Po vložení batérie je plne funkčný. Pre ženy, ktoré majú problém v intímnych partiách s citlivou pokožkou, by to mohol byť veľmi dobrý pomocník. Ja k nim nepatrím, takže čo sa týka zapálených folikúl a podráždenej pokožky, nemôžem posúdiť. Ale aspoň nejaké postrehy z praktickej skúšky. S nadstavcom mi strojček nezastrihával z hola nič! Pokiaľ teda nechcete zastrihávať neudržiavaného "bobra"  :o) . Tak som nadstavec dala dolu. A veru to už bola iná káva. Krásne mi zastrihol chĺpky až pri koreni. Určite to nevydrží ako holenie, alebo depilácia, ale ako rýchla alternatíva si myslím, že to má slušný výkon. Strojček mám krátko, takže ako dlho vydržia nože ostré neviem posúdiť. Údržba je "very simple". Podržíte pod tečúcou vodou a poriadne opláchnete.


 Holiaca hlavica je štvorbritá pružná a mierne výkyvná smerom hore a dole. Nie je to nič svetoborné, bežne to majú aj iné strojčeky vo vyšších radách. Čo ma na obale upútalo, bol nápis papaya&pearl complex. Neviem či je tým napustený vrchný pásik nad britvami, nikde som sa nedočítala ako to funguje (ak to funguje!). Strojček sedí v ruke dobre, je trochu ťažší a ak ste zvyknutí na jednorázový ľahučký strojček, aj trochu "nehabatný". Holenie je veľmi dobré, pokožka je oholená do hladka. Opäť nie je čo vytknúť, ale ani nejak vynášať do neba.


Takže celkové hodnotenie?  Dizajn a kvalita prevedenia je vysoká. Praktická údržba a uloženie. Slušný výkon.  Dobrá dostupnosť náhradných hlavíc. Zastrihávač vhodný pre citlivú pokožku, ktorá neznáša holenie. Ale povedzme si na rovinu, pokiaľ nepotrebujem ten zastrihávač, takú istú službu mi urobí aj bežný kvalitnejší holiaci strojček. Odhliadnuc  od toho, tá cena  12,49 , je pomerne vysoká. Môj názor naň je tak trochu rozpačitý.  Samozrejme, keď už ho mám, tak ho budem aj používať a myslím, že odvedie svoju prácu veľmi dobre.  Dokúpim si aj náhradné hlavice. Ale keď doslúži, vrátim sa k jednorázovým strojčekom.



Dúfam, že vám recenzia niečo dala. Je to len môj pohľad na vec a niekomu strojček môže plne vyhovovať.  Dajte vedieť ak s ním niekto máte skúsenosti. Rada sa prečítam aj váš názor.


Vaša testujúca
Hela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára