pondelok 4. januára 2016

Goodbye 2015

          
        Starý rok nám už ukázal chrbát a nový rok nám otvára náruč. Je teda vhodný čas zhodnotiť to čo bolo a tak trochu naplánovať to, čo by som chcela aby bolo

         Aký bol môj minulý rok? Po pracovnej stránke stresujúci, hektický a veľmi náročný. Zmenila som pracovnú pozíciu, čím som si finančne síce mierne polepšila, ale všetko na úkor pohody, kľudu a duševného pokoja. Nesťažujem sa, len konštatujem a bilancujem. Nič v živote nie je zadarmo. Samozrejme od psychickej pohody sa následne odvíja aj zdravotný stav. Absolvovala som menší chirurgický zákrok a na konci roka sa ohlásili všetky prechodené chrípky, zapálené hrdlá a priedušky. Takže už tri týždne dávam svoje fyzično do poriadku. Zatiaľ neúspešne. V rodinnom živote si nemôžem sťažovať. Manžel, syn aj havko sú moje svetielka. Prežila som s nimi celý tento rok bez problémov a šťastne. Tohtoročné vianoce boli jedny z najkrajších vianočných sviatkov za posledných šesť rokov.  
     Takže som vďačná za novú pracovnú príležitosť, som vďačná za pripomienku, že zdravie je len jedno a najviac som vďačná za svojich blízkych. Za to že sú. 

           A čo rok budúci? V zamestnaní by som chcela fungovať najlepšie ako viem a nechať všetky problémy za dverami svojho domova. V domácnosti plánujem väčšie stavebné počiny a pokračovať v  jej debordelizácii. Chcela by som sa viac venovať svojim koníčkom. A úplne najviac CHCEM stráviť čo najviac času s rodinou a milými osôbkami na tomto blogu.  

Takže hello rok

(zdroj internet)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára