utorok, 24. novembra 2015

Halóóó ?!?

 Som žena. Nie najkrajšia, nie najmladšia a určite nie najštíhlejšia. Ale aj napriek tomu som žena a chcem sa pekne obliekať. Čo mi v tom bráni? Nedostatok módneho oblečenia? Malý výber v mojej veľkosti? Vysoké ceny?

NIE!

Obchody sú preplnené krásnym tovarom, v rôznych cenových hladinách a aj v rôznych veľkostiach. A tu už sa dostávam na koreň veci. Nie som žiadna veľryba, som ženská ako sa hovorí čo má "cici aj rici" (nóóó tej rici trochu viac :o).  Zmestím sa do konfekčnej veľkosti +/- 44. Lepšie povedané zmestila by som sa, keby výrobcovia oblečenia počítali s tým, že plnšie žienky nepriberú (fuj to je škaredé slovo) len v oblasti pása, ale väčšinou aj na ostatných častiach tela. 

Zoberiem to od podlahy, prádlo.
Dobre padnúce nohavičky a podprsenka by mali byť základom kvalitného "outfitu".  Hmm.... Obchody sú plné nohavičiek, ktoré z môjho plného bruška, robia nechutné "pretekárske brucho" (zodpovedne preteká cez okraj gatiek). Nájsť nohavičky, ktoré by mali jemne spevnenú prednú časť (nie sťahovacie, tie mi z prdelinky spravia dva krát prerezanú jaternicu), je skoro nemožné. A o podprsenke, ktorá by mala pri košíkoch B, obvod pod prsiami väčší ako 85, tak to už sa rovná zázraku. Ak nedajbože získam kúsok s obvodom 90, košíčky akosi záhadne naberú na objeme, aj napriek tomu, že sú B-éčka. Zrejme výrobcovia predpokladajú, že som žienka veľmi kreatívna a malý nedostatok s pomocou inej časti oblečenia promptne upravím (začnem si ich asi vypchávať ponožkami).  Tak že vyzerať dobre stroskotáva už v základoch. Pretože obliecť si niečo jemne vypasované, na prádlo ktoré z mojej postavy urobí reklamného panáčika Michellin, je jednoducho nemožné.

Halóóó ?!?

Poďme ďalej. Nohavice!
V dobe, keď módnym svetom hýbu legíny, džegínsi, skinny jeans a iné obťahováky, sa cítim neskutočne diskriminovaná. Pre boha, ako ja k tomu s mojím kufrom na pozadí prídem? Aj keď mi predavačka povie, že "to dnes letí", sa predsa nenavlečiem do niečoho, do čoho sa prešujem obuvákom a čo z mojej postavy urobí dobre vyvinutú mrkvu!!! Kde sú všetky rovno strihané, dobre padnúce nohavice, ktoré krásne predĺžia moje nohy???  Kde sú všetky nohavice s normálny sedom, ktoré pri každom predklone neodhalia pol prdele???

Halóóó ?!?

Plynule prechádzam k vrchnej časti ošatenia.
Milujem košele, blúzky a saká. Opäť ma však výrobcovia presviedčajú, že keď "sa mi upraví postavička", tak určite, ale určite nie na rukách. Ale ja tvrdo zotrvávam v "objemovke" a im naprotiveň, ten objem na ručičkách získavam. Tým pádom mi blúzočky, košielky, saká v oblasti hrudi a pása vlajú ako stan, a na ručičkách sa napínajú, ako dobre natlačená klobása. A už vôbec nechápem, ako môže niekto takto ušiť bundu, alebo kabát (vlastním v tomto veľmi vydarenom strihu dva kúsky, veď niečo v tej zime nosiť musím!).

Halóóó ?!?

No a na koniec som si nechala čerešničku na torte a to sú vysoké čižmy.
Som vlastníkom veľmi dobre vyvinutého lýtkového svalstva, v ladnej forme kuželky. A musíte uznať, že obuť takú kuželku, do dobre padnúcich čižmičiek je snom nejednej bacuľky. Ja nie som výnimkou. Opäť však nespĺňam konfekčnú predstavu výrobcov a oni tvrdošijne  šijú čižmičky len na nožičky a´la Barbie.   

Halóóó ?!?

A preto prosím všetkých módnych tvorcov, dizajnérov, obuvníkov a výrobcov oblečenia, halóóó, halóóó, halóóó, preberte sa. Po zemi chodia aj babenky, ktoré sú proporčne trochu inde ako vešiak na šaty a rady by sa obliekali šmrncovne, moderne, a štýlovo.

S pozdravom vaša ufrflaná

Hela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára