nedeľa 22. novembra 2015

Milý Santa!


          Celý rok som poslúchala. Zodpovedne som udržiavala v rámci možností fungujúcu a čistú, našu dva a pol člennú domácnosť(ja, manžo, čivava)Snažila som sa byť milá k manželovi a nefrflať synovi, že nás tak riedko navštevuje. Zúbky som si čistila ráno aj  večer a neobišla som ani uši. Z práce som nevymeškávala (aspoň nie viac, ako bolo nutné), snažila som moc "neprudiť" a vyhýbať sa konfliktom (až na jeden prípad, ale každý má svoje hranice).
          A keby to nestačilo, tak sľubujem, že na budúci rok budem ešte, ešte a ešte lepšia!



Ak si bol so mnou spokojný, buď taký dobrý a poteš moje srdiečko foťáčikom, z môjho malého, skromného zoznamu. Keby si sa náhodou nedostal včas do obchodu, zariaď prosím, aby som aspoň dostala odmenu za dobre vykonanú prácu a ja si do toho obchodu už skočím aj sama.


Srdečne Ťa zdraví Tvoja veľká fanúšička
Hela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára