pondelok, 30. novembra 2015

Debordelizácia

     Na dvere už klopú vianoce a ako každá žienka domáca pomaly nabieham na predvianočné upratovacie šialenstvo. Hľadala som na internete nejakú inšpiráciu, ako to zvládnuť a nezblázniť sa. Narazila na veľmi zaujímavú stránku Terapie domova . Po prelúskaní niektorých článkov som s úžasom zistila, že vôbec, ale vôbec neviem upratovať. Nemám žiadny plán a žiadnu organizáciu. Jednoducho keď mi horí za pätami, vrhnem sa na upratovanie, drhnutie a glančenie, kým nepadnem od únavy.  

Ale tento rok NIE!!! 

Skúsim to zorganizovať. Ešte nemám vypracovaný žiadny bojový plán, ale už som tak trochu začala (... a opäť neorganizovane!). Pôjdem po jednotlivých miestnostiach. Špajza to schytala ako prvá. Okrem vyčistenia všetkých dostupných plôch, vyhodenia všetkého po záruke, som ju tak trochu aj zorganizovala. Nakúpila hromadu krabíc a vytlačila etikety. Nie je to ešte to pravé orechové, ale už sa to pomaly začína podobať na organizovanú špajzku. Nazrite....



Aj krmivo našej čivavky som zodpovedne potriedila a čuduj sa svete, už ho vôbec nie je cítiť.


Keďže som robila poriadky s potravinami, neobišla som ani skrinku v kuchyni, kde mám uložené koreniny. Celkom sa na to dá pozerať.


Som nadšená a zároveň zvedavá, do kedy mi to vydrží. Či sa nevrátim do starých koľají a týždeň pred vianocami "nezahyniem" na chorobu z čistoty. Ako to máte vy dievčence?

Vaša namotivovaná
Hela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára